Maurice Lacroix Pontos Chronograph PT7538

Om plek te maken voor een nieuwe aankoop. Aangepaste wijzers door ML dealer en origineel ML om beter leesbaar te maken, oorspronkelijke wijzers worden meegeleverd.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Maurice Lacroix Pontos Chronograph PT7538
Diameter: 43mm
Leeftijd: Onbekend (ik geloof 2007/2008)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2013
Factuur en/of certificaat: Van de dealer toen ik het kochte in 2013
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Mechanisch in goede staat, lichte swirls op band en kast en een wat grotere op de bezel op de 12
Soort uurwerk en kaliber: Automaat, ML111 (gellof ik)
Vraagprijs: Voor de snelle verkoop 675 Euro

Snel genomen fotos’ (ben geen fotograaf…). De laatste foto laat de schratch zien op de 12…

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes

Slechte foto’s, het ziet in het echt heel goed uit! Op verzoek per email, WhatsApp enz kan ik betere foto’s sturen.
Valjoux 7750 (ML111 is de Lacroix versienaam).
Prijs is laag maar een bod mag altijd.

Misschien een (iets) betere foto helpt?

1 like

Ruilen mag ook, up or down.

Automaat
42mm / 43mm
Geen chrono
Geen vintage
Meer dressy dan stoer
Liefst donkere kleur plaat (blauw, zwart enz)

Voorbeelden:

Tissot Heritage Visodate 42mm
BM clifton gmt 43mm

Groet,

Fondas

Gisteren opdracht gegeven om de bezel te vervangen, dat maakt de staat dan mint (>95%). Uiteraard origineel van Maurice Lacroix (moet dus 2,5 weken wachten……).
Prijs laat ik staan ondanks de extra 205 euro voor de bezel.

Veel horloge voor weinig geld met een uiterst betrouwbaar uurwerk. Ook mooi met leren band (deze uit het net gehaald 950 euro wordt gevraagd…):