Meccaniche Veneziane Nereide zwart

Opnieuw neem ik afscheid van een echt mooi horloge, die helaas geen tijd meer om de pols krijgt, en die wel een plaatsje op een pols verdient. Te koop: een Meccaniche Veneziane Nereide in het zwart met een cognac lederen band. Een italiaans merk, met goede kwaliteit, mooie afwerking, mooi uurwerk (MV245 wat volgens mij gebaseerd is op ETA-2824 en dus makkelijk te servicen mocht dat een keer nodig zijn, en dit uurwerk is mooi gedecoreerd, de huidige versie is dat niet) met saffierglas boven en onder, en een topkwaliteit italiaans lederen band. Het geheel is een plaatje.

Merk en model: Meccaniche Veneziane Nereide
Diameter: 42mm / lug 20mm
Leeftijd: November 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: November 2019 (1e eigenaar
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set met aankoopfactuur
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen regio Alkmaar. Evt verzenden op kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): Kast en glas in uitstekende staat, want nauwelwijks gedragen. Eerlijkheid gebied te zeggen dat de band wel een kras heeft vlak onder 6 uur.
Soort uurwerk en kaliber: MV285 / gebaseerd op eta-2824
Vraagprijs: €400,- (priced to sell)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

12 likes

Weekend upje voor deze mooie zwarte duiker.

1 like