Meest ondergewaardeerde Rolex: Air-King 116900

Aangezien ik meerdere dress watches in de collectie heb vond ik het tijd worden voor heel wat anders. Sinds de hernieuwde uitgave van de Air-King in 2016 ben ik al erg gecharmeerd van dit horloge. Het horloge wat voor vele te druk oogt is voor mij juist het perfecte voorbeeld van een sporthorloge. De combinatie van groen en geel in het logo vind ik verfrissend en geeft het in mijn ogen een vintage gevoel. Opvallend en typisch Rolex aan de ene kant maar juist “undercover” en subtiel aan de andere kant. De anti-magnetische Milgauss case oogt mooi op de pols en is net even wat dikker dan een DJ of OP. Het feit dat mijn vriendin hem verschrikkelijk vindt heeft mij alleen maar meer doen beseffen hoe graag ik hem wilde.

Ik was altijd in de veronderstelling dat het gemakkelijk zou zijn om dit horloge te bemachtigen. Echter bleek het tegendeel waar. Schaap en Citroen konden me niet helpen en ik zou ze zogenaamd een jaar moeten geven in combinatie met een aanbetaling. Er moest toch een gemakkelijkere manier zijn…

Gelukkig via via bij de juiste persoon terecht gekomen die het in een mum van tijd voor mij geregeld had. En gister was het zo ver, ik heb hem opgehaald bij Gassan headquarters en nu op dag 2 ben ik nog steeds verliefd. Wat een geweldige klok die wat mij betreft zwaar ondergewaardeerd is.

Aanschouw hier mijn nieuwe tweede liefde:

Ik ben gelukkig!

76 likes

Valt wel mee toch? Het is imo een lekker frivool ding!

2 likes

Gefeliciteerd met je NA! Staat je goed.

2 likes

Gefeliciteerd! Mooie maat. Dat helemaal mat is toch wel gaaf.:sunglasses:

2 likes

Mooi man, gefeliciteerd ermee!

3 likes

Heel mooi!

Gefeliciteerd!

3 likes

Waarschijnlijk gebruiken ze de overgebleven wijzerplaten van de Explorer 39 mk1 hiervoor. Zodra deze op zijn wordt de airking as it is discontinued.

:beers:

Veel plezier ermee !

4 likes

Dat was dus precies mijn idee achter dit model :sweat_smile:

2 likes

Voor mij een van de tofste rolexen! Proficiat en veel draag plezier!

3 likes

Leuke kleurtjes! Gefeliciteerd!

3 likes

Mooi ding hoor veel plezier ermee

3 likes

:joy:

Van harte, geniet van je ‘second love’ :wink:

7 likes

Lekker hoor :heart_eyes:

4 likes

Leuk gekleurde wijzerplaat van Rolex. De meeste modellen zijn simpel en saai. :v:t3:

3 likes

Mooi horloge. Ja Rolex altijd goed!
Gefeliciteerd!

3 likes

Hilarisch. Nu ben ik wel benieuwd wat zij dan leuk zou vinden voor jou. Maar gefeliciteerd! En mooie omschrijving. En nog een pluspunt: ondanks de sporthorloge looks, prima gewoon ook als ‘net’ horloge. Minder sport dan Submariner zeg maar :).

3 likes

Nice👌🏾

2 likes

Ze had liever dat ik een JLC reverso zou kopen of de Rolex OP met zwarte dial en als laatste probeerde ze me de Milgauss met groen saffier “aan te smeren”. Nu moet ik zeggen dat de Reverso ook nog wel op mijn lijstje staat maar eerst maar eens hier van genieten. En wat je zegt, de AK kan ook prima “netjes” gedragen worden dus je hoort mij niet klagen!

2 likes

Proficiat.

1 like

Gefeliciteerd met deze nieuwe!

1 like