Meistersinger Perigraph AM1002

Te koop Meistersinger Perigraph AM1002

Helaas zit de mesh band mij net te strak (20,5 cm pols) en wegens een andere NA die onderweg is, mag deze mooie Meistersinger naar de volgende eigenaar. Horloge door vorige eigenaar gekocht in 2012 en heeft een beurt gehad in 2019 (volgens de vorige eigenaar, geen bon van). Deze heb ik vorige maand overgenomen maar heeft op een dag na, altijd in de doos gezet. Vandaar nu de verkoop.
Horloge heeft dus de originele Meistersinger mesh band twv 375 euro en geen leder band.
De staat is netjes, vind dit zelf altijd lastig te beoordelen dus je mag altijd langs komen om vrijblijvend te kijken. Kast en glas zien er goed uit en de sluiting heeft wat desk dive krassen.
(In)ruil liever niet maar als je wat interessants hebt (>40 mm, vergelijkbare waarde, bekende merken, cash up van mijn kant mogelijk).

Merk en model: Meistersinger Perigraph AM1002
Diameter: 43 mm (band aanzet 20 mm)
Leeftijd: 2012
Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos & papieren aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk (afhalen omgeving Groningen)
Conditie (krassen, werking etc): Nette staat, foto’s geven een goede weergave van de staat. Werking is prima.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2 of SW200-1 automaat.
Vraagprijs: Euro 1150 (verzenden op kopers risico / kosten)

Vragen stellen kan via PB, even als een voorstel doen.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

Up en prijs naar 1100 euro.

Omhoog maar weer en prijs naar €1050.

:arrow_up: en de prijs :arrow_down:

€ 999 exclusief verzenden een (in)ruil aanbod wordt overwogen (cash up mogelijk)

2 likes

Deze is OHPF!

1 like

Verkocht aan een forumlid!