Meistersinger Singulator Regelateur horloge

Te koop

Merk en model:Meistersinger Singulator
Diameter:43mm
Leeftijd:11-2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):11-2020
Factuur en/of certificaat: certificaat nr nr 15 van 25
Originele doos en/of eventuele accessoires:full set
Verzendkosten of afgehaald:face to face overdracht voorkeur. Verzending bespreekbaar
Conditie (krassen, werking etc):paar keer gedragen. Mint op 1 plekje op bezel op 6 uur. (Plintje plakken, grond geraakt)
Soort uurwerk en kaliber:unitas 6498.1
Vraagprijs:3000

Minder dan 1x per maand gedragen. Dat is te weinig, dus hij mag weg. Nog wat extra info:

Ik voorzie dat deze lang staat. Meistersingers vinden niet gretig aftrek en dit is dan nog een hele dure ook.
We zullen zien…Wel en heel leuk stoer horloge. En een regelateur, dat is toch weer eens iets anders

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

2800€

Het kleine plekje lijkt op sommige foto’s erger dan het in werkelijkheid is. Weinig/zelden opvallend.
Na de foto’s nog verbeterd. 3 keer ‘druppeltje’ matte zwarte lak. Na drogen glad geschuurd/poetst met cape cod. Het is nagenoeg onzichtbaar nu…
Beste m.i. is die inschatting zelf maken. Voorkeur dus voor persoonlijke overdracht.
Nieuwe foto’s volgende up

Retailprijs 4500€