Meistersinger's regelateur, de Singulator Verlate NA

Regulateur is altijd prachtig. I approve! Veel plezier hiermee!

1 like

Prachtig :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

Prachtig.

Heb er een aantal jaar geleden ook eens naar gekeken echter de 43 mm trekt mijn pols niet.

Regulator vind ik apart op een goede manier Dat heet. Op de schaduwlijst mocht ik t horloge niet geleverd krijgen staat ook een regulator.

Ik dacht dat de reguliere versie van de Singulator discontinuïteit is?

1 like

Your approval means a lot :wink:

1 like

Klopt, die is al een paar jaar niet meer te krijgen

Wat bedoel je?

:white_check_mark: Ik ook. En leuk verschillende horloges te hebben. Een regelateur is een unicum in mijn collectie

1 like

Had ik t toch idd goed dat de Singulator niet meer te krijgen is.

Ik sta op de lijst voor een horloge. Mocht die niet geleverd worden krijg ik over een goed jaar mijn geld terug. At the moment lijkt t erop dat als dat gebeurd ik waarschijnlijk voor een ‘klein en redelijk onbekend merk ga’ maar er kan uiteraard veel gebeuren in een goed jaar.

Deze staat op de schaduwlijst. Probleem is dat die alleen daar te krijgen is. In t zuiden van Duitsland verder geen ad’s als ik t goed heb

Regulier 40 en 42 mm: ongeveer even duur als de normale list van de singulator: die was dacht ik een 5k? Of ben ik in de war met die andere, de chorno Meistersinger?

Wil je m in de guilloche versie hebben kan dat ook. Kost wel 2k meer…

Mocht dit uiteindelijk niks worden is wellicht Chronoswiss een alternatief mocht ik alsnog naar een regulator neigen

2 likes

Ja, dat klopt. List-prijs. Maar die moet je niet betalen voor Meistersinger.

In dit geval vind ik dat 4k te veel. Ik erger me altijd enorm aan die ‘platte stukjes’ waar het merk op staat. Dat vind ik zo goedkoop staan. Veel merken doen dit en voor mij één van de grootste afknappers.
Net alsof je kan kiezen wat daar te printen.
Heb je een bedrijfje in discount artikelen in Doetichem, dan laat je links Discountworld en rechts Doetichem printen

Dat is een heel mooi alternatief

Heb je dat horloge vol betaald??

1 like

Gefeliciteerd :+1:

Altijd wel tof en bijzonder gevonden :ok_hand:

1 like

een mooi horloge,
maar als je die afwisselend draagt met een gewoon horloge denk ik dat het steeds wel een “aanpassing” moet zijn met de aflezing van het uurwerk.
en om die reden alleen heb ik er geen, maar ik vindt deze uitvoering wel geslaagd.
ik kijk er altijd wel vol bewondering naar :smiley:
het zijn (zoals ik begon) mooie horloges :ok_hand:
geniet ervan :smiley:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

1 like

Prachtig horloge, er staat er nog 1 nieuw te koop op Chrono24

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig horloge :ok_hand:t2:

1 like

Dank voor je leuke compliment Ludo.
Die ‘aanpassing’ met aflezen heb ik zelf eigenlijk niet. Als ik het op een Meistersinger heel nauwkeurig wil weten moet ik 2 seconden langer kijken, maar hier zie ik het door de subdial met minuten meteen.
Wat wel aanpassing vergt is mijn 24-uurs Meistersinger

2 likes

Gefeliciteerd een prachtig horloge.

1 like

Voor de snelle beslisser :wink:

Wow die kende ik niet, staat weer 1 op m’n verlanglijstje!

1 like

Dank je. Ik denk dat je hem niet lang op je lijstje kan houden. Er zijn er maar 25 :wink:

Staat er nog 1 op Chrono!

:scream: kansloos dan, al zie ik er nu wel 1 op Chrono :smirk:.

Mocht je hem ooit weg doen!

1 like

@zoeyenbas @guus1 @FRank71 @Arnold78

Dank!

Horloge is gedeeltelijk aanbetaald, maar wil gewoon niet teveel horloges hebben.

Chronoswiss is ook niet goedkoop. Wat hun ‘manufacture’ noemen is in principe een oud Enicar uurwerk wat ze aanpassen. Maar goed dit trucje doen meerdere of de meeste kleine horlogemakers. Vermoed dat een echte manufacture waar je uurwerktechnisch binnen je eigen muren maakt paar jaar ontwikkelen kost qua tijd plus tonnen en tonnen in geld. Zo niet 1 miljoen plus.

En ik vermoed bij deze kleine manufactures bijna geen korting te krijgen is, als dat überhaupt al kan. Tel daarbij op dat dit geen dagjes op en neer zijn maar meer een tot twee weekendjes weg komt er weer een paar 100 boven op.