Merl

Tot nu toe diverse zaken gedaan met @merl en allemaal top, ik kan Marco van harte aanbevelen, tot de volgende!

Bandje overgenomen.
Vlotte communicatie en afhandeling. Gewoon zoals het hoort. Bedankt wmb een volgende x gewoon weer.

Een mooie Seiko Brightz van @merl overgenomen. Vlotte en prettige communicatie. Aanrader.

Zeer prettig zaken gedaan met Marco. (Merl)
Goede communicatie.
Een verkoper die je kunt vertrouwen.

Bedankt Marco!

Groet,
Werner

Hier ook een goede ervaring met @merl. Prettige afhandeling, vlot in de bus. Topper :+1:

Ook van mij, niets dan lof voor Marco! :thumbsup: :thumbsup:

Groeten Paul

Afgelopen week de Eterna Kontiki overgenomen van Marco.

Heldere communicatie, goede verzending. Niks dan lof dus van mij ook een dikke :thumbsup:

Nogmaals bedankt voor deze fijne deal :slight_smile:

Hier ook een goede deal met @merl gehad!
Prettig zaken doen zo :thumbsup:

Horloge van Marco overgenomen. Goede communicatie en verzending. Top!

Bandjes van @merl overgeenomen.
Heel netjes verpakt en nieuw zoals omschreven.
Top! :ok_hand:

Mooi horloge van @merl overgenomen. Communicatie was helder, T&T werd na ontvangst betaling doorgegeven en het horloge was goed verpakt en compleet zoals beschreven.

Goede deal, Marco bedankt!

De Hamilton van @merl overgenomen. Goede communicatie, goed verpakt en erg vriendelijk.
Goede zaken doen zo!

Ik heb van Merl z’n ML Pontos S diver mogen overnemen. Merl heeft al mijn PM vragen uitgebreid beantwoord. Tijdens de F2F overdracht bleek de advertentie geheel in overstemming te zijn met het horloge. Merl is een erg vriendelijk persoon om zaken mee te doen. Hartelijk bedankt! Voor herhaling vatbaar.

Voor een vriend een horloge gekocht van @merl

Aangezien hij geen hf’er is moest ik hem even overtuigen dat het goed zakendoen is met Marco en die belofte is hij volledig nagekomen.

Goede communicatie, bulletproof verpakking en gewoon een goede deal!

Aanrader voor iedereen binnen en buiten HF!

Een nagelnieuwe Seiko bottlecap aangeschaft bij @merl
Vlotte deal en razendsnelle verzending. Het horloge was ook heel goed verpakt.
Bedankt Marco! Ik twijfel er niet aan om in de toekomst opnieuw zaken te doen met deze persoon! A+

1 like

Een tijdje terug een SRPB31 gekocht van Macro.
Aanrader; snel, duidelijk, vriendelijk.

@Merl heeft zijn Vollmer curved mesh aan mij verkocht. De communicatie en afhandeling verliepen vlot. Hartelijk dank en tot een volgende keer!

Ik heb 'm meteen op de Pan Europ gezet:

1 like

Van Marco een Nomos Orion overgenomen. Ik kreeg snel reactie en we waren snel over de prijs uit. Het horloge werd netjes verpakt opgestuurd en was verzekerd verzonden, wat wel zo fijn is.

Het horloge zelf is in zeer goede staat en ben er erg blij mee. Bedankt Marco!

1 like

Van Marco een Spinnaker Fleuss overgenomen. Horloge is in absolute topstaat en het horloge was goed verpakt. Snel tot akkoord gekomen en snel verzonden!

1 like

Mooi bandje overgenomen van @merl en prima afhandeling, een aanrader :+1:

1 like