Microbrand only

Ja ik had een te langs push pin, is nu verholpen!

1 like

12 likes

Deze is wel leuk en uniek. Geïnspireerd door de 300SL Gullwing. Ik ben niet heel zeker wat ik van de pinion cap en kastvorm vind… maar lijkt wel cool.
Jammer dat je deze niet eerst in handen kan krijgen.

Deze is tof zeg :ok_hand: ik zit een beetje dwalend in mijn zoektocht binnen het Rijk der (iets meer) formele horloges. Deze gaat op t lijstje

1 like

Ik moet hier toch op terugkomen. Twee dagen later een duiker besteld, maar niet de Tusenö. Nog twee horloges (NTH GMT en de Zelos) te verkopen om het te kunnen verantwoorden. :joy:

In de tussentijd blijft deze toch enorm veel polstijd krijgen. Blijft misschien toch wel de ultieme Rolex Explorer homage voor mij.

12 likes

Hebben jullie de nieuwe Zelos Nova ook al gezien? Mijne is al onderweg😎

8 likes

MKII Paradive.

1 like

Zag deze vandaag op facebook voorbij komen.
Leuk ding én een vernieuwde stalen band.
Goed alternatief voor hun huidige ‘Canova’, welke toch vrij gevoelig is voor swirls bij het deskdiven :swimming_man:

12 likes

Ziet er netjes uit. De sluiting van de nieuwe band krast alleen ook al als je er naar kijkt denk ik.

2 likes

Volgens mij is hoogglans op de sluiting niets meer dan retourpreventie :stuck_out_tongue:

3 likes

Nog bedankt voor de inspiratie :wink: ik heb nu een Arcange incoming :face_with_hand_over_mouth:

15 likes

5 likes

Ik vind dit toch wel echt een heel leuk ding voor het geld, geloof ik. Iemand hier al ingestapt?

https://www.kickstarter.com/projects/katino/shark-shadow-stealth-titanium-watch-just-99/description

23da7e27f1b950fb171dae4e7db08e3a_original

5 likes

4 likes

Fraai logo

1 like

Blijf dit een gaaf merk vinden. Wel stevig aan de prijs (€1.112,95) + nog importkosten de helaas.

14 likes

8 likes

Heb je er foto’s of filmpje van toevallig :grin::wink:

Sale bij Yema!

790 euro met deze band, wel gaaf hoor

10 likes

Binnenkort start de Kickstarter.

4 likes