Microbrand only

Interessant, lijkt op het eerste gezicht wel een beetje USA heavy wat merken betreft…

1 like

Leyden Watches (de Velox)

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/c/6/7/c678ba3d67428650b8fcf279e560da8bdfb31d73.jpg

2 likes

Had nog nooit van dit merk gehoord tot een paar weken terug. Kwam hem deze week toevallig hier tegen op t forum en gelijk gekocht!

6 likes

FOSH uit Canada. Voordat ik op het HF kwam dit horloge gebackt op Kickstarter zonder me te realiseren dat er nog douanekosten bij zouden komen. Het is wel uniek in Nederland, ik denk niet dat er nog eentje rondzwerft (ik was de enige NL backer…)
Het bandje hoort er niet bij, dat heb ik er zelf op gezet.

6 likes

Vratislavia Conceptum - Royal Europe

12 likes

Mijn Orsa Sea Angler automatic :heart_eyes:

Orsa-32

15 likes

Yep, paar maanden geleden, stond hier best lang, keek er ook lang naar met twijfel…Bleek uiteindelijk in t echt fabelachtig stoer en mooi :heart_eyes:

1 like

Inderdaad, zie hieronder (reactie had eigenlijk hier moeten staan)

1 like


Toch geinig voor het geld. Alleen is de band wat minder. Gelukkig makkelijk te verwijderen met z’n easy spring bars.

4 likes

Wow! Die Rover & Lakes mastertime is wel heel nice :+1: heb je m nog in bezit?

Yup!

1 like

Heel gaaf :+1: staat op de wishlist :drooling_face:

1 like

Deze NTH recent gekocht. Lekker draagbaar met 40 mm en prima kwaliteit.

6 likes

Dan wordt het een gebruikte, Galleria verkoopt ze niet meer… :wink:

Iemand ooit van Corazón Del Mar gehoord? Microbrand van een Duitse Horlogevlogger. Ik moet zeggen dat ik het afzichtelijke kermisattracties vind met een hoog kauwgomballengehalte.
Alleen al de belettering is tenenkrommend groot en dito lelijk.

Maar goed. Om mijn mening gaat het hier nu niet en over smaak valt volgens velen ook nog eens te twisten. Vanuit kwalitatief oogpunt bezien, vraag ik mij af of deze klokken eigenlijk wel zo slecht zijn. Niet dat ik er ooit een zou willen hebben, maar wellicht leuk voor iemand die deze stijl wel kan waarderen.

1 like

Ik houd me aanbevolen :wink::+1:

Wie weet…eens… :rofl:

Kraken H2 van Hamtun - lekker ding

10 likes

Volgens mij komt er ook een blauwe Hamtun H2 Kraken, maar dat duurt nog ff. Dat wordt pas een mooie.

2 likes

image

5 likes