Waarschijnlijk niet uitverkocht op de British Watchmakers’ Day dus er komt nog een gelimiteerd aantal beschikbaar aanstaande vrijdag om 16:00 GMT.
Ik heb er al één . En ja.
En als je afrekent via PayPal wordt het best een duur grapje
Die Juniper vind ik echt ontzettend leuk!
Gefeliciteerd! De Juniper zou voor mij naast zwart ook de keuze zijn geweest.
Wel mooi voor het merk dat het zo goed loopt.
Ik zag ook het mailtje van de British Watchmakers Day, kon het niet laten om even op en neer te gaan. Dit als resultaat:
Man. Maak jij me even jaloers. Even hardop gevloekt toen het duidelijk was dat er geen voorraad over was.
Mag ik dibs?
Ik zou een verslagje van de dag erg leuk vinden! Voor mij is de op dit moment wel de plek waar het gebeurd met Farer, Studio Underd0g, CW en Fears among others.
In de ochtend was ik langs Time and Tide geweest:
Vervolgens rond 12 mezelf richting de BWD verplaats.
Het was goed bezocht (druk). Ik had zelf kaartjes voor het 14:00-18:00 tijdsvak. Rond 13:00 in de rij gaan staan.
Bij binnenkomst meteen aangesloten in de rij van Studio Underdog. Richard (founder) deelde ‘lime’-tokens uit die je kon inwisselen voor het aankopen van het horloge. Uiteraard startende bij de eerste in de rij, om vervolgens de rij af te gaan tot deze tokens op waren. Een paar plaatsen achter mij werden de mensen vriendelijk bedankt want de tokens waren op → dus heb erg geluk gehad dat ik er nog eentje kon bemachtigen.
Verder veel mooie dingen gezien:
- Isotope
- Roger W Smith
- Bamford Watch Department
Daarna uiteraard naar de pub geweest en genoten van het mooie weer
Thanks! Dat was een goede dag zo te lezen. Leuk hoor, om zo iets te doen.
Heb je nog meer real life foto’s van de Rivanera? Deze staat hier ook hoog op de lijst.
Fijne dag en geniet van je Gimlet. Nogmaals, ik ben echt wel jaloers!
Vond het echt superverdrietig dat deze enkel fysiek op te halen was
, maar gefeliciteerd en veel draagplezier!
Hoe is de echo neutra irl?
Mooi ding, scherp, en gaaf qua industriele looks. Door de kleur/contrast wat moeilijk af te lezen.
Kan er verder niet echt iets van zeggen, niet echt mijn persoonlijke smaak.
Van de Anoma had ik persoonlijk meer verwacht. Schitterend ding, maar valt in mijn ogen toch nog steeds redelijk groot op de pols
'k Was op tijd en sta nu in de afwacht stand. De veelkleurige gekozen.
Ik denk dat Monceau enorm baalt dat aan z’n revival de CW Dune voorafging. Ook hier is de textuur niet onaantrekkelijk, maar het geheel geeft me wel enorm veel deja vu. Of het Qualitative zodanig is dat het toch aandacht mag eisen zal moeten blijken.
De Papar Anillo GMT zal waarschijnlijk op sterke meningen kunnen rekenen. Ik was best geïntrigeerd door het aanzicht, maar de accentkleur staat me niet aan. Hij is slechts 12.1mm, maar dat zij aanzicht doet me vermoeden dat ik er nooit aan zal wennen.
Erratum: kennelijk wordt de indicatiedriehoek oranje en niet groen. Wel beter denk ik
Interessant horloge, gaat een kwestie van ‘love it or hate it’ zijn. Oranje indicatoren zijn wat mij betreft passender dan de groene.
Mag ik even een hater zijn?
Weet je wat… Fck it ik doe het gewoon.
Sowieso heb ik niks op met die zandduinen dials. Nadat elk Chinees plakmerkje en z’n moeder het al gebruikt heeft.
Maar dit horloge lijkt een soort liefdesbaby van een zenith Defy, Casio OceaNUS en één van die octo ussy cracken dingen.
Is het nou een horloge met geïntegreerde band of niet? Pick a lane.
Dit is mijn persoonlijke ochtendhumeur mening, jullie hebben allemaal recht op je eigen en neem deze maar met een korrel zout
Uitgesproken zijn is leuk.
Ik merk op dat Zenith precies hetzelfde doet: integrated aesthetic, removable bracelet. De crux voor mij is dit heel erg strak en precies uitvoeren. Straum deed dit voor zijn Opphav en toen was ik ook niet blij. Maar dat kwam ook wel omdat de bracelet nog niet klaar was en ondanks de prijs niet werd meegeleverd en nadien nog zo’n 300 extra moest kosten en ze dan pas net een elegante adjustable clasp voor erbij hebben ontwikkeld die weet zo’n 150 (geloof ik) extra moet kosten. Ik vind dan: maak je ontwikkeling af en offreer in ene keer het volledige pakket zoals het zou moeten zijn. Deze zijstap beëindigend: die Opphav heeft wel veel meer eigen smoel.
Zandduinen? Tja, niet op tegen, maar de Chinese versies waren altijd eigenlijk vooral interessant op hun prijsniveau beschouwd. Het was pas de LE van Christopher Ward die wat mij betreft de balans precies goed raakte. Mijn indruk bij deze is nu dat het een nakomertje is. Ik kan de kwaliteit van de uitvoering nog onvoldoende inschatten, maar ook de rest van de elementen zijn niet heel erg uitgesproken. Vergelijk dat met deze Aision. Dat is lekker expressief. En echte statement en ook echt geïntegreerd. (Overigens hebben ze goed naar mij en anderen geluisterd en de text op de onderhelft tot één woord beperkt voor productie.) Deze had ik bijna gekocht, maar het is eigenlijk gewoon niet echt mij soort stijl. Het is ook heel aanwezig en dan zou ik dit veel liever in een 38mm hebben gezien en gezien hoezeer het leunt op glimmende facetten: geleverd met een surface hardening proces.