Dat geeft misschien veel bloot over gewoontes en behoeftes! Ik snap wat je bedoelt, maar gelukkig staat Heineken ver genoeg van me af om daar geen last van te hebben.
Ja! De blauwe! Zat om 18:00 klaar, maar zie dat er nu ook nog wat vrij is voor de instapprijs.
Echt heel benieuwd!
Die chat is echt wild haha, zoveel berichten! Ik vind die Jan en Em echt heel schattig samen, je ziet het voor je hoe ze samenwerken.
Een nieuwe Pinion. I khad het nieuws gemist. Geen idee van wanneer. Maar laten we 'm maar posten. Pinion doet mee in het premium microbrandsegment. Het vorige horloge was zeker aardig om te zien, maar had niet gelijk mijn voorkeur. Dit vind ik ook goed gedaan. Redelijk subtiel, oog voor detail, en interessante elementen. Ik weet alleen. Iet wat ik nou van die horizontale oriëntatielijnen op de wijzerplaat moet denken. Onnodig zeker, maar ze zitten ook niet in de weg. Wat is de bedoeling van die markers? Een crosshatch is het ook niet. Het niveauverschil en de strakke lijken werken goed. De kast had meer aandacht moeten krijgen. Ik vind de slabsidedness van een hard verticaal vlak niet passen bij een premium product. Lijkt ook dikker dan nodig op die manier. 42mm is sowieso te groot voor mij en de stijl, maar de laatste tijd wordt er meer klein gemaakt, dus dit geeft keus in de grote maten.
Ik vind 'm cool.
42mm zei je?
Te groot voor mij maar mooi dat er keus is.
Wat kost dit?
Vreemd genoeg heb ik foto’s van hun website gehaald via een link, maar nu ik direct probeer te zoeken kan ik 'm niet vinden.
Ik ook niet
Zal wel rond de 1000 gbp gaan kosten
Plus de rest
Niet crazy maar toch stevig. Vind wel dat ze leuke horloges maken.
De Diver 40 van Hoffman. Leuk ding voor het geld, prima gebouwd. Het enige puntje van kritiek zou het uurwerk (NH35) zijn.
Voelt wel heel erg ‘middle of the road’ voor mij
Afgelopen week nog tegen de verwachting in een plekje voor dit horloge kunnen krijgen. Supernice!!
Supernice absoluut!