Microbrand only

haha, dat zal. Ik was mijn handen in onschuld, slecht op bestel gedrukt en betaald.
Als het pakket binnen is zal ik het laten weten :slight_smile:

2 likes

Deze vandaag binnen

2 x ISOTOPE

19 likes

Hmm, mixed feelings bij deze hoor. Stond heeeeel hoog op m’n lijstje, maar vanaf 995 Zwitserse francs en bijkomende kosten voor een Soprod uurwerk… ik weet het niet (meer)…

5 likes

Wel erg mooi!

1 like

Wel mooi :star_struck:

1 like

Is wel ok toch? Hoge kant van de 500 tot 1000 range. Beetje waar Baltic en Serica ook in vallen. Verder is het een ontwerp waar duidelijk aandacht aan is besteed en waar relatief veel op één volgende machinale bewerkingen voor moeten worden gedaan. Goede specs. En idd wel heel erg mooi. :grin:
Denk dat het wel een redelijke prijs voor het product is.

Zit er zelf ook naar te loeren… :laughing:

1 like

Haha ik zit vooral met het feit dat de eerste serie via WatchAngels beduidend goedkoper was (€650 dacht ik), waarbij nu dus qua speca niet ontzettend veel is veranderd…

Het is een schitterend horloge geworden, dat zeer zeker!

Ah zo.

Maar dat was geen gmt toch?

Plus wat procenten extra omdat alles sowieso duurder is geworden? En dan vast nog een beetje extra voor de baas…

1 like

Haha ik ga jou in ieder geval al feliciteren met de aankoop :wink:

2 likes

Haha, I dont know… maybe… de short list is lang en ik heb ook al iets incomming :shushing_face:

1 like

Ik hou m’n mond :laughing:

1 like

Over die short list gesproken… (niet de incomming)

12 likes

Heel gaaf, twijfelde zelf erg over die gele maar ben gegaan voor het gouden model.

Can’t wait, heerlijk fout.

Foto: Raven IG

8 likes

Een paar dagen geleden heb ik deze Aquatico Dolphin uit het blauwe gedeelte gevist.

Een leuke microbrand-duiker met een frisse, lichte wijzerplaat voor de zomer. Door de afmeting van 39 x 46 mm en de band die toeloopt van 20 mm bij de kast naar 16 mm bij de sluiting draagt 'ie lekker compact, vergelijkbaar met b.v. een Oris 65 40 mm.

De vlakke crème/pastel gele wijzerplaat is echt een eyecatcher. Pastel blauw, roze en groen zie ik vaker als wijzerplaat-kleur, zachtgeel kom je niet zo vaak tegen. Ik vind het wel iets hebben.

Verder is het een horloge met typische microbrand-specs in deze prijsklasse: NH35A automaat, solid-endlink band en ontspiegeld saffierglas. Het viel me wel op dat de band niet geschroefd is, maar een pin-and-collar systeem heeft, net als bijvoorbeeld een Seiko Turtle of een oudere Seamaster.

Ik ben van plan de Dolphin mee te nemen op vakantie, het lijkt me een zeer geschikte metgezel voor in en om het zwembad :sunglasses:

18 likes

Deze Wolbrook Skindiver Automatic is juist binnengekomen en meteen op de pols!

16 likes

10 likes

Yep, hij is echt waterdicht :grin:

11 likes

16 likes


Zelos Swordfish 40 :sunglasses::+1:

13 likes