Te koop:
Merk en model: Mido Ocean Star Captain V Titanium Ref M026.430.44.061.00
Diameter: 42.5mm
Dikte 11.9mm
Gewicht: 115gram (met band op maat voor 19cm pols)
Leeftijd: 2017
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full Set en nog heel veel meer, zie lijst helemaal onderaan.
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): Mint, zit niet meer op dan slechts een hairline op de clasp en enkele microsporen op de band en onderkant kast.
Soort uurwerk en kaliber: Caliber 80 (haalt dat ook ruim in de praktijk)
Vraagprijs: €1250 voor alles.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Foto’s van vandaag:
De verkoop omvat:
- Full Set (zonder Mido kaart maar met Swatchgroup Documentatie)
- Service Documentatie van Mido met 24 maanden garantie, waarvan nog ca. 16 maanden resterend.
- Service gehad in zomer 2019, alle metings rapporten aanwezig. Loopt zeer nauwkeurig met gemiddeld slechts +0.7 sec per dag (!)
- Nieuwe Reserve Titanium Bezelring
- Nieuwe Reserve Titanium Bracelet - verbeterde revisie, waarvan zowel de schroefjes als sluiting zijn verbeterd -
- Nieuwe Reserve Titanium sluiting voor de verbeterde bracelet. De 9-standen on the fly microverstelling is beter te bedienen.
- Nieuwe Siliconenband compleet met Titanium sluiting van Model Ref: M026.430.47.061.00
- 4 Nieuwe verbeterde Push-Pins die het omwisselen makkelijker maken
- 100-jarig bestaan Mido Catalogus met daarin ook het aangeboden horloge.