Het was in het jaar 2016 waarin ik met mijn vrienden een weekendje weg was. Een forum lid van hier had voor de ontspanning wat horloge boekjes bij zich ( die hard horloge fanaat ) en vroeg mij, waarom heb jij geen horloge? Tja ik heb een telefoon daar staat de tijd op was mijn reactie😂 uiteraard was dat kortzichtig. Ik door de boekjes bladeren als hobby duiker kwam ik aan bij de deep sea
Ja ik was wel verkocht maar toen kwam ik erachter dat er 1 kopen bij een AD niet zo makkelijk was. Zelf een bezoek aan een hoofdkantoor van S&C waar ik er naar 1 mocht kijken leverde me niet meer op dan een plekje op een lijst. Dit was dus 2016! In de tussentijd wel van een ander forumlid een 116660 kunnen overnemen maar ik ben nooit gebeld voor mijn eerste liefde. Tot vandaag ik gebeld werd. Ik dacht eerst dat het over me bestelde datejust setje ging maar nee, we hebben een deep sea met blaauwe wijzerplaat vernam ik aan de andere kant van de lijn. Was verbaast, heb even uurtje nagedacht, de hypotheek verhoogt😂en ja gezegd. Hoe gek kan het lopen.