Mijn eerste horloge dat er nooit was gekomen

Het was in het jaar 2016 waarin ik met mijn vrienden een weekendje weg was. Een forum lid van hier had voor de ontspanning wat horloge boekjes bij zich ( die hard horloge fanaat ) en vroeg mij, waarom heb jij geen horloge? Tja ik heb een telefoon daar staat de tijd op was mijn reactie😂 uiteraard was dat kortzichtig. Ik door de boekjes bladeren als hobby duiker kwam ik aan bij de deep sea

Ja ik was wel verkocht maar toen kwam ik erachter dat er 1 kopen bij een AD niet zo makkelijk was. Zelf een bezoek aan een hoofdkantoor van S&C waar ik er naar 1 mocht kijken leverde me niet meer op dan een plekje op een lijst. Dit was dus 2016! In de tussentijd wel van een ander forumlid een 116660 kunnen overnemen maar ik ben nooit gebeld voor mijn eerste liefde. Tot vandaag ik gebeld werd. Ik dacht eerst dat het over me bestelde datejust setje ging maar nee, we hebben een deep sea met blaauwe wijzerplaat vernam ik aan de andere kant van de lijn. Was verbaast, heb even uurtje nagedacht, de hypotheek verhoogt😂en ja gezegd. Hoe gek kan het lopen.

30 likes

Lekker! Heb je foto’s van je NA?

1 like

Geniet er van… dat doe ik ook :sunglasses:

5 likes

Inderdaad :face_with_monocle:

1 like

Volgende week ophalen en volgen de fotos

Lolwut? Serieus? Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf. Leuk dat ze ineens zo onverwacht bellen.

Echt gebeurd. Ik had wel tijdens me bezoek bij S&C voor kijken naar datejust gemeld dat ik de gang van zaken vreemd vond. Heeft geholpen al moet ik wel huidige listprice betalen😂

Je liep de winkel uit en je kon gelijk bij de GD 1,5x je aanschafprijs terugkrijgen… Ik heb geen medelijden met mensen die list betalen hoor :slight_smile:

Niet verkopen trouwens, gewoon lekker vasthouden en van genieten. Lijkt me nog veel beter.

1 like

Kan zijn maar heb nog nooit een horloge verkocht. Ben blij met mijn horloges en leven. Soms zit alles mee en soms alles tegen maar nu loopt het vlekkeloos. Horloge is leuke bijkomstigheid.

2 likes

Verhaal wilde ik delen omdat het bijzonder is en iedereen hoop kan geven die op een dergelijke lijst staat voor hun droom

2 likes

Veel wachten al zo lang… dat weekje had ook niet meer uitgemaakt :sweat_smile:

Tot volgende week :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met je na !
Ja voor mij ook een droom horloge.

2 likes

Wat een verhaal zeg en gefeliciteerd!

2 likes

Leuk verhaal dit. Geniet over een weekje van het horloge!

1 like

Het verhaal is al goud waard, lekker houden en gefeliciteerd!

2 likes

Heel gaaf dat je hem na vier jaar onverwachts krijgt. Onverwachte dingen zijn altijd het leukste vind ik :ok_hand: :ok_hand:

Misschien klinkt het dom maar ik wist dus niet dat er een Deepsea met blauwe wijzerplaat bestond. Ik dacht dat ze allemaal zwart waren :man_shrugging:t4:

1 like

Ja klopt je hebt 2 varianten van deze deep sea, volgens mij verder identiek.

1 like

:joy: hypotheek verhogen. Ach de rente is laag. En over 30jaar lach je je noten hopelijk uit je broek.

Gefeliciteerd.

Thanks👍

1 like

Ook wel de James Cameron genoemd :love_you_gesture:t2: