Mijn RHL Retro Chrono op Mesh (met veel afbeeldingen)

Een mooie afwisseling van de leren band;

Dit effect geeft het echte retro gevoel goed weer :wink:

of zo

Vond ik wel een grappig effect van de camera…
Nu hoe het in 2012 eruit ziet;

Ik vind op leer en mesh eigenlijk beide mooi en ben van mening dat de mesh hier goed bij past. Hoor graag jullie mening…

op het originele leer;

Zeker mooi op mesh. Leuke foto’s ook!

Yeah! (tu)

Stukken mooier op mesh, leuke foto’s.(tu)

Mesh is gaaf! (tu)

Hoi,

Prachtige foto’s.
Op beide banden absoluut “sharp”, met een ietwat voorkeur naar de lederen band.

Elf.

Zo, dat is moeilijk, beide banden staan fantastisch :~
Kun je eens wisselen :).

Mvrgr, Andre

Hele gave klok, moeilijk kiezen want allebei de banden staan prachtig!

(tu)

prachtig!!!

prachtig horloge maar ik vind die mesh banden echt lelijk maar dat is heel persoonlijk natuurlijk!

Vind hem zowel op de mesh als op het leer stoer staan, maar mesh heeft mijn voorkeur :wink:

Ik had mijn bedenkingen bij de mesh toen je dat een tijdje terug postte, maar het misstaat 'm echt niet.
Groot fan ervan wordt ik echter ook niet. Mijn voorkeur ligt bij leer, maar wel scherp gezien want het misstaat de klok totaal niet.

Top mesh(tu)
Is 'ie van Strapcode.com? Doet het trouwens ook erg leuk op 'n Submariner (oeps, gevloekt in de kerk :D)

:d

Bedankt voor jullie oordeel.
Heb er veel plezier van. Het draagt heel comfortabel!
Zeker nu het zo warm is. B)-

Mooi horloge, mooie foto’s. Mijn voorkeur zou gaan naar het leer. Ik ben nou eenmaal geen liefhebber van mesh-banden.

Als je op de website van RHL kijkt worden ze nu ook aangeboden met een metalen racing band. Lijkt een beetje op de Reno air racer van Breitling en staat ook wel mooi. Wordt een vol horlogedoosje met al die banden erbij.:wink:

Super die eertse foto’s die brengen meteen de juiste retrosfeer. (tu) 1 voor de rijstkorrelband.

Die heb ik eerder gezien…Dat kon wel eens mooi staan maar lijkt me niet echt comfortabel aangezien het bestaat uit hele, voorgevormde delen. Moet je waarschijnlijk gewoon proberen.
Ik dacht dat ik deze eens gezien heb op de website van de leverancier van de lederen band die erbij zit maar de naam schiet me niet meer te binnen. :S

Groeten,

Harold