Mijn Rolex 'Domino's Pizza'

Heel gaaf! Draag hem met trots!

1 like

Kan wel, dit is nog de vorige generatie 116000 in 36mm.

1 like

Leuk verhaal! Zelf ook jaren bij domino’s gewerkt (van bezorger, pizza bakker tot shift manager).

In welke vestiging heb je dit gehaald?

1 like

Allereerst gefeliciteerd met het behalen van jullie doelstelling! Geniet van de beloning en de herinnering aan de weg ernaar toe

1 like

Ik kan met zekerheid zeggen dat het plakding op de band echt geen mooie toevoeging is. Een betere oplossing was op de clasp geweest of gewoon op de dail. Het is tenslotte een domino’s rolex maar ja smaken verschillen en doet verder niets af aan de prestatie. Geniet van de rolex

1 like

Gaaf verhaal en een mooie prestatie, gefeliciteerd!

1 like

Zie hier het verschil tussen het Angelsaksische en rijnlandse besturingsmodel.

Gefeliciteerd! Volgens mij heeft het logo op de band en achterkant van de kast er mee te maken dat Rolex geen logo’s op de wijzerplaat meer wilt drukken…

3 likes

Superleuk verhaal en gefeliciteerd natuurlijk! Geen makkelijke opgave weet ik uit ervaring.
Ik heb zo’n 20 jaar geleden heel lang bij Domino’s pizza gewerkt en de toenmalige filiaalmanager (wat echt een topper was) droeg ook met trots een Rolex, met logo op de plaat!

1 like

fucking vet! Vond het altijd een raar ding, maar nu heb ik er wat meer gevoel bij!
Die steen op de band vind ik niks, maar toch wel heel gaaf :wink:

Gefeliciteerd

1 like

daar doen we het voor!

1 like

@raymond147 1 iemand krijgt het horloge. Is diegene die de papieren invult en het opstuurt, vaak is het natuurlijk de manager, maar het kan ook zo zijn dat een regiomanager, marketingmanager of franchisee zelf het horloge krijgt. Verder is er overigens een keus: of 3000 USD, of een Rolex. Makkelijke keuze natuurlijk :wink: , uiteraard is het ook gevierd met het filiaal zelf en alle werknemers.

@Boris dat weet ik eerlijk gezegd niet! Alles wordt centraal ingekocht door Domino’s Pizza in Amerika, vanuit daar gaat het de wereld over.

@BLROTBR klopt zeker, denk ook dat het iets typisch Nederlands is. Mensen vroegen vaak: ‘wat doe jij voor werk?’ , als je dan met een reply komt: ‘Ik werk bij Domino’s’ dan kreeg je vaak minachting. Ze denken dan altijd dat je pizza’s maakt of pizza’s bezorgt, maar bij een miljardenbedrijf heb je ook wel andere functies natuurlijk. Intern zijn er in ieder geval genoeg mensen die trots zijn om bij Domino’s te werken en dat ook zeker niet onder de stoelen of banken schuiven. Zo hoort het ook!

@Alan_DUTCH_Schaefer hahaha dat is begrijpelijk inderdaad :joy:

1 like

Klopt inderdaad wat @gewoonlucas zegt. Vorige generatie 116000 in 36 mm. Voorheen kreeg je een Air King , dat werd later de OP. Het is ook een tijd de OP met 3-6-9 notering geweest in het grijs.

1 like

Ach ja, dat neem je toch op de koop toe? Om heel eerlijk te zijn vind ik het geen probleem. Eventueel is het wisselen van schakel en je hebt er geen last meer van. Het horloge is sentiment en verteld een verhaal. Daarom mag het van mij blijven.

6 likes

Mooie verhaal!
Gefeliciteerd met je Rolex!

1 like

Leuk verhaal, geniet van je horloge!

1 like

Leuk man! En eerlijk gezegd denk ik dat het één van de makkelijkere manieren is om een stalen sport-Rolex te krijgen :stuck_out_tongue:

Grapje, natuurlijk. Nu verwacht ik dat het quotum natuurlijk dusdanig gekozen is, dat het echt wel een uitdaging is… Heb je er actieve campagnes op gezet, extra kortingsacties, extra reclamebudget? Of zat je er toch al tegenaan te hikken en was het een kwestie van subtiel upsellen?

1 like

Leuk verhaal om te lezen. Van harte met je Rolex!

1 like

Leuk hoor.
Zou dat horloge zelf nooit kopen.

Maar wanneer je hem écht van Domino’s door de prestatie(s) gekregen hebt is dat wel heel tof natuurlijk :slight_smile:

Enjoy!

1 like

Gaaf verhaal! Leuk om dat horloge ook echt zelf te winnen!

Even off topic, kunnen wij dan vanaf nu ook met korting bestellen? :smiley:

2 likes

Mooi verhaal, leuk om te lezen! Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like