Mijn Rolex 'Domino's Pizza'

Leuk verhaal om te lezen en gaaf om zoiets echt te verdienen!

1 like

Mooi voorbeeld van guerrillamarketing voor Domino’s deze topic. :nerd_face:

Van harte gefeliciteerd, echte kroon op jouw werk. :+1:

3 likes

Het waren wel dusdanig grote campagnes die voor een omzetstijging van zo’n 20-25% zorgden vier weken lang. Anders is het wel erg makkelijk verdienen namelijk haha :wink:

1 like

Ik ga het in beraad nemen :smile: :wink:

2 likes

Kan niet wachten :stuck_out_tongue: Iets met code: “HF” of zo :smiley:

1 like

En nu ook al de ananas van de pizza afgooien :slight_smile:

Leuke stunt

https://www.ad.nl/koken-en-eten/pizzaketen-dominos-jaagt-fans-van-pizza-hawaii-de-stuipen-op-het-lijf-we-halen-de-ananas-eraf~a4b5e7fe/

2 likes

Prachtig verhaal en je mag trots zijn op je prestatie, waar je aan herinnerd wordt elke keer als je naar je horloge kijkt.

En ik vind dat Domino’s logo op de band juist mooi omdat jij weet waar het voor staat en er een gevoel bij hebt. Niks mis met trots zijn op het bedrijf waar je voor werkt!

4 likes

Leuk verhaal en kijkje achter de schermen. Een horloge ‘verdienen’ maakt het extra bijzonder en vooral waardevol. Geniet ervan

1 like

En zo is het!

Een heel leuk verhaal. Heb de Rolex weleens gezien en steeds gedacht dat het een soort jubileum horloge was (25 jaar bij Domino of i.d.). Goed het verhaal er achter te kennen.

1 like

Ik ben het boek ‘A man & his watch’ aan het lezen. Toevallig staat hier ook een passage over het horloge in!

2 likes