Miléneal Prestige Quartz - Blauw met bruine band

Te koop!
Een mooi horloge als je eens wil kijken of blauw of een fumé wijzerplaat iets voor je zijn. Met plezier om de pols gehad, alleen een tikje te groot voor mijn smalle pols. Ik hik al tijden tegen verkopen aan, nu maar gewoon een topic aangemaakt. Mocht het merk ooit groot worden, dan heb je een collectors item ;). De naam is inmiddels veranderd naar Montage in plaats van Miléneal. Op de foto’s met een paar bandjes. Alles behalve het grijze bandje is eventueel te koop. De originele band is bruin en zit erbij.

Miléneal Prestige (Quartz)

• 40mm Diameter
  • 1,5 jaar oud, ik ben de eerste eigenaar. Boekje, doos en ongedragen bandje zitten erbij.
  • Conditie: nette staat, heel klein krasje bij de 7. In normaal licht nauwelijks te zien, maar bij bestudering zichtbaar. Niet veel gedragen.
  • Uurwerk en kaliber: Ronda 705 (Quartz)
  • Extra meshband is ook te koop. Mij te groot met alle schakels eruit (mijn pols is 15,5 cm), ongedragen dus. Voor een tientje extra krijg je deze erbij. Zie de foto’s voor de maat.

Vraagprijs: 60 euro exclusief verzendkosten en exclusief extra banden.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes

Omhoog!

Up!

Naar boven!

1 like

Naar de top! :person_climbing:t4: