MN straps only

Dan heb je het adres verkeerd getypt. Denk aan de kortingsactie :wink:

Ik ben fan.
Heb 'n Original en Black Ops.
Mirage met lume onderweg as we speak…

4 likes

Vraagje aan bezitters. Ik draag mijn horloge altijd los om de pols, dwz er past makkelijk 1 vinger tussen pols en bandje. Ik kan me voorstellen dat dat met deze bandjes niet gaat omdat a) de bandjes iets van elastisch zijn en b) de sluiting dan niet echt strak zit.
Zijn er ‘losdragers’ die deze band gebruiken en wat zijn de ervaringen?

Ik draag m vrij los, dat gaat prima en de sluiting blijft goed zitten, want je past de band dan aan in het schuifijzertje (kan t niet anders omschrijven)

1 like

Zie ik bij jouw bandjes een extra stukje hardware?

Ik draag de bandjes meestal zo los dat het niet in de pols knijpt om zo te zeggen, en dat het elastiek niet onder spanning staat.
Hou er rekening mee dat het elastiek van de banden erg stevig is, dus net zo strak dragen als een nato band is goed te doen. Sluiting los bij omdoen is een optie, maar ook weer niet echt nodig.

1 like

Heb de MN-strap eigenlijk voor de Dan Henry besteld. Maar ik heb mijn twijfels…:thinking:

1 like

Waarover?

De combo en ik vind het sluiten nogal moeizaam gaan.
Gaat dit bij jou makkelijk Louis?

Persoonlijk had ik voor deze een original besteld. Deze kleurencombi maakt het horloge nogal saai qua kleurstelling. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Donker op donker. Contrast werkt wat beter bij deze straps. Maar dat is persoonlijk.

Ik had nog foto’s van deze straps op andere horloge’s, maar wellicht dat deze goed staat op een horloge met een andere dial. Sluiten is idd een handigheidje.

5 likes

Is even wennen, Stevig aanhaken zeg maar!
(Snap wel wat je bedoelt)

2 likes

Daar heb je een goed punt @zulu, ik koop dan maar een keer een horloge die hierbij past😁

1 like

Hoppa, stuk beter! Thanks👍🏻

1 like

Dank voor de plaatjes @Dennis en @Zulu. Nu weet ik tenminste welke ik ga bestellen voor mijn Turtle…

2 likes

Ik heb de original besteld voor de Sarb017. Ben erg benieuwd.

Excellent choice, sir!

1 like

Welke Turtle heb je? En welke MN-strap ga je bestellen natuurlijk?:blush:

777J (de zwarte) en daar gaat een original voor besteld worden.

1 like

Ik heb niet alle posts gelezen sorry, maar ik wacht inmiddels 12 dagen op levering, terwijl in de bevestigingsmail wordt vermeld dat de gemiddelde verzendtijd naar NL 4,8 dagen is. Priority zending (zonder tracking) gekozen overigens.

Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Dank alvast voor de feedback.

1 like

Vrijdag besteld en vandaag binnen. Zal vast iets fout zijn gegaan, dit is wel lang ja😕

2 likes