MN straps only

Normaal n werkdag of 4 idd…

1 like

Hoe zit het met de waterbestendigheid van deze banden?

De nieuwe kleurtjes zijn vanaf heden beschikbaar! Cool :sunglasses: Zeker de Sahara kleur.

2 likes

Niemand?

Nog niet geprobeerd, maar is Nylon, dus zal wel goed zijn toch?

Ik heb begrepen dat er elastiek in de banden zit dus vandaar dat ik benieuwd ben anders MN zelf maar vragen

Je zou het de Marine Nationale inderdaad kunnen vragen, maar dan moet je Frans wel goed zijn. Ik zou het gewoon aan Erika vragen. :blush:

2 likes

Huh? MN Straps= Erika, toch??

Ja klopt MN straps, of eigenlijk Erikas Originals. MN is de Marine Nationale. :stuck_out_tongue:

Aangezien het spul is dat gebruikt werd voor militaire doeleinden, zie ik geen direct probleem naar waterbestendigheid toe. Zolang het maar mooi kan drogen nadat het vochtig is geworden.

Angezien ik inmiddels welgeteld 17 dagen op m’n bestelde strapje wacht en dit volgens Erika eens tot 5 weken is opgelopen, heb ik er gisteren eentje van iemand overgenomen.

Mits goed ingesteld vooralsnog een comfortabele strap en na het douchen dezelfde eigenschappen als een Nato.

Ik ben wel benieuwd naar de elasticiteit op termijn maar dat zal nog moeten blijken, tenzij iemand ergens andere info heeft gevonden uiteraard…:blush:

Mijn bandje is de 23e gepost. Dus hopelijk ergens deze week binnen.

Mijn 2e is ook binnen, 20mm original met witte streep en rood stiksel. Nu op de Expl2:

12 likes

staat 'm zeer goed !!!

1 like

Staat heul erg goed👌🏻

1 like

Mijn MN strap is ook binnen! Belichting is slecht op dit moment. Die van mij heeft de NL vlag erop geborduurd. :sunglasses:

7 likes

En weer een tevreden klant. Achteraf was zo’n vlaggetje ook wel leuk geweest. Misschien voor de volgende…

6 likes

Hoe regel je dat?

Via de mail. Kost een tientje extra.

1 like