MN straps only

Voor of na de aankoop?

Voor. Gaat gewoon via Erika.

Mijn bandje is ook binnen, ook met vlag. :thinking:

5 likes

Aah bij jou is hij andersom. Blauw wit rood. :rofl:

2 likes

:grin: oeps, foutje. Gaat Erika rechtzetten. We hebben al contact gehad.

1 like

Kende het merk niet, dank je wel! Ga hier eens op kijken :smiley:

Zo halverwege de eerste dag dragen kan ik tot de conclusie komen dat dit bandje toch erg comfortabel draagt.
De sluiting vind ik nog niet erg handig, zal wel oefenen zijn.

6 likes

De bestelde strap is nog steeds niet binnen maar goed kontakt met Erika en het wordt netjes opgelost.:ok_hand:

Inmiddels enkele dagen een (intussen hier overgenomen) MN om m’n pols die ik na wat wennen erg comfortabel vind.

Misschien een weetje voor iedereen, de strap die ik heb overgenomen is besteld voor een kleinere pols dan de mijne en daardoor zit volgens Erika de hardware niet helemaal zoals de strap is ontworpen. Dus de juiste polsmaat doorgeven bij bestellen en opletten bij overnemen van elkaar is het devies.

Zie de foto’s, de rechter ring hoort iets verder naar de buitenkant van de pols, zodat bij desk werkzaamheden zo min mogelijk in de onderkant van de pols wordt gedrukt.

Ik heb er overigens geen last van.:+1:

1 like

Hij draagt nog steeds heerlijk!

7 likes

Helemaal mee eens. Ik vind het toch wel het meest comfortabele bandje dat ik heb. Geen enkele irritatie, stevig en nog mooi ook👍🏻

2 likes

Tja, zoals de meeste dingen in het leven…

1 like

Het is net een BH bandje :innocent:

5 likes

Daarom, we gaan stug door :innocent:

Voordeel is dat je het haakje niet hoeft te gebruiken @Proenski , gewoon in een keer…

1 like

Binnen! Het lange wachten (vermoedelijk door de Spaanse post) heeft toch geloond. Deze is op mijn polsmaat gemaakt en past prima.:+1:

10 likes

:+1: Nieuwe bandje is binnen. Erika bedankt!
Als test even op de DA38 gezet. Ondanks dat het bandje eigenlijk te breed is kan het best.
Voor de plaatjesverslaafden onder ons: (sorry, quick & dirty met de smartphone en gare verlichting)

8 likes

Hallo,
ik had al eerder gereageerd maar ik heb haar twee mailtjes gestuurd en hoor helemaal niks?
Mvg Tom

Hallo Tom,

Wel naar het correcte adres?
Mijn ervaring is dat ik vlot antwoord krijg.
De actie is inmiddels wel afgelopen.

Iemand al zwemervaringen met deze bandjes?

Nope.

Het is wel m’n favoriete bandje :grin:

Mijne ook! Maar wat zit jij nou een raar biertje te drinken?