MN straps only

Nu jij nog! :wink:

1 like

aan die sluiting was ik verrassend snel gewend. Draag de strap verder relatief los.

Schop deze toch even omhoog, ik draag m’n horloges als tool en ga er soms vrij grof mee om…
De bandjes zitten stevig genoeg dat ze niet in ene los schieten neem ik aan, maar ik zie nog weinig antwoorden op hoe de waterbestendigheid is, ik zwem en snorkel graag op vakantie, dus hoe zit het hiermee?

Wat dat betreft liever een gewone nato.
Gisteren nog in de plomp gelegen met de Turtle op nato!

1 like

Flink mee gezwommen in zoet-, chloor- en zoutwater. De MN-strap droogt (erg) snel, de kleur blijft ook prima, alleen wel goed afspoelen naderhand. Ik vind het tot nu toe de fijnste band voor het ruigere werk.

3 likes

Wellicht dat het comfort erg prettig is maar ik heb geen probleem met Nato;s en wat @Zulu hier zegt, ik vind het nogal wat voor een reepje stof. Buiten de prijs zit er niets tussen wat me direct doet watertanden dus ik pas vooralsnog.

1 like

Ik relativeer het zo: een horloge van 1K draag ik niet op een bandje van 10 euro, of leg ik niet in een kistje van de Xenos. De strap maakt het horloge. Inderdaad zijn ze prijzig. Ik vind de straps van Bulang & Sons weer duur…omdat er voldoende veel goedkopere alternatieven zijn van dezelfde kwaliteit ofwel beter.

Echter heb ik dit alternatief voor de MN straps van Erika nog niet gevonden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik grootafnemer ben :smile:

Ik vind dit

om te

:smile_cat:

18 likes

Top, thx voor je reactie, zit nog te twijfelen, maar ik ben echt fan van nato en perlon straps, dus dit komt ook nog wel een keer

1 like

Supermooi! Je wilt er niet toevallig eentje kwijt? :stuck_out_tongue:

1 like

Kom op, voor 5 tientjes heb je een nieuwe!!!

2 likes

Vast wel, maar op dit moment niet :wink:
Misschien valt er wat te bespreken als jij van je GS af wil :blush:

1 like

Zo te zien gebruik je de bandjes ook al wat langer dan een jaar of 2, de groene met zwart stiksel heeft nog geen M(anker)N logo gegraveerd in de sluiting.

1 like

Bedoel je die op de Alpinist? Correct, dat was deze:

Heb er ondertussen al best wat verkocht en wederom nieuw gekocht. Een beetje wat @GMTplus1 met horloges doet zeg maar.

2 likes

Netjes binnen een dag of 8 binnen, ik zie wel dat op jullie foto’s de sluiting aan de andere kant zit dan ik ‘m nu heb, waardoor deze nu aan de buitenkant pols zit. Ik vind ‘t een fijne stevige band, en ziet er ook nog eens goed uit.

Gr. Marc

6 likes

7 likes

Ik twijfel niet aan de kwaliteit, laten we dat voorop stellen. En het is ook al lang geleden dat ik daar gekeken heb. Mede door de prijs en het toenmalige assortiment.
Ik sluit niets uit maar de prijs is gevoelsmatig te hoog en ik heb een hekel aan verzendkosten.

Moet zeggen dat ik nu wel aardige straps voorbij heb zien komen.

1 like

Heb dat wat minder met bandjes inderdaad, hoewel ik toch wel een aantal keren dezelfde Colareb, Zulu diver en Hirsch Performance heb gekocht :thinking:. Natuurlijk niet in verhouding tot het aantal dezelfde horloges :roll_eyes:

2 likes

Erika in Space! :wink: (wel cool)

2 likes

Ik zat net mijn eerste ervaring te delen in een ander topic. Leuk bandje!

404 - Page not found

??