Moker333 (tu)

Heb van Ronald een fantastische Benarus overgenomen. Communicatie ging soepel, fotootjes van het inpakken voor het versturen, van trackandtrace-code, alle werd verzorgd.

Kortom, zou zo weer iets van Ronald overnemen (als ik nog cash had) :slight_smile:

Hele prettig en soepele communicatie. Betaling dezelfde dag nog ontvangen. Ik durf het hard op te zeggen: Ronald is de beste :~

Tijdje terug zaken gedaan met Ronald Moker333.

Is een man van z’n woord, prettige communicatie en een vriendelijk persoon in omgang.

Ik kan Ronald bij iedereen aanbevelen (tu)(tu)(tu).

Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Erik

Zeer prettige transactie gedaan met Ronald. Horloge tiptop verpakt en ,zoals door Ronald aangegeven, vrijwel in nieuwstaat.

Wat helemaal super was was dat de omdoos een authentieke schuurplek vertoonde.

Bij Ronald een prachtige band gekocht. Ondanks het niet geringe bedrag wachtte hij niet af tot het geld was overgeboekt maar stuurde de band een uur na aanschaf al op met de verzendgegevens.

Helemaal top, echte HF spirit vind je nog bij mensen als @moker333

2 likes

Een tweetal weken geleden heb ik van Ronald de Grand Seiko overgenomen bij een hartelijke ontmoeting. We hebben even over horloges gesproken, maar omdat ik nog een verre rit voor de boeg had, kon ik helaas niet langer blijven. Ronald was erg correct en vertelde me uitgebreid over het horloge. Een warme aanbeveling dus in deze koude tijden!

1 like

Moker333:

Ronald weet wat hij wil en gaat daarvoor. Daar houd ik van en dus hadden wij heel makkelijk een smooth deal.
Aanrader 1e klas dus.

Verder ook een hele aardige horlogeliefhebber met voldoende gesprekstof.

1 like

Hierbij ook een dik compliment voor moker333 :thumbsup:

Prettig contact, vlotte verzending in bombproof paket en horloge als beschreven. Zeker een aanrader :slight_smile:

1 like

Even vorige week naar de Rotterdamse haven geweest. Met de navigatie en het juiste adres kwam ik uit bij een coffeeshop…

Maar dat lag meer aan mijn navigatie dan aan Ronald natuurlijk… Voor allebei een erg leuke ruil, waarvoor mijn dank!

Tot de volgende en succes met de nieuwe woning!

Gisteravond een horloge overgenomen van Ronald/@moker333 . Dit horloge was volledig conform verwachtingen. Ronald is bijzonder vriendelijk, tevens correct en gezellig. Duidelijke en snelle communicatie.

Ik kan alleen maar positieve dingen zeggen over hem en onze deal.

Vanavond na zeer prettig contact een schitterende en loepzuivere Breitling Avenger Seawolf opgehaald bij @moker333 / Ronald. Onder het genot van een kop koffie nog even lekker over deze verschrikkelijke hobby en het leven gehad. Was erg gezellig en zou zonder twijfel weer een deal met hem maken. Nogmaals dank Ronald!

2 likes