Motormuis

Hier idem dito een goede ervaring met Motormuis.
Bandje gekocht en lag , zoals afgesproken, netjes verpakt en in uitstekende staat in de bus.
Als ik geld zat had, en hij die “CokeTurtle” afprijsde:grin:, zou ik zo deze week nog iets bij hem kopen:slight_smile:
Prima kerel!

1 like

Net een band verkocht aan Hans. Vlotte communicatie en afhandeling, top! :ok_hand:

1 like

@Motormuis heeft twee horloges van mij overgenomen. Goede communicatie en snel tot een deal gekomen. Kortom, prima mede-forummer om zaken mee te doen!

1 like

Band overgenomen van @Motormuis a.k.a. Hans en dat ging helemaal top; bedankt! :+1:

2 likes

Mooie band overgenomen van @Motormuis. Alles heel vlot verlopen, communicatie en afhandeling. Bedankt Hans!

1 like

Band overgenomen van @Motormuis. 10/10

2 likes

Bandje verkocht aan @Motormuis. Ik mis alleen een foto van het lege flesje.

1 like

Geduld @Candide😂

Dit stuurt deze man dus met een horloge mee. Hilarisch!

3 likes

Wow, en dat terwijl je moslim bent.

2 likes

Woehahahaha ja en het Flügeltje staat dan ook al op Marktplaats

3 likes

Vorige week Seiko FFF overgenomen. Horloge was precies zoals beschreven en snel binnen. Bedankt Hans!

Van Hans heb ik zijn SKX overgenomen. Het horloge was precies zoals beschreven, en atoombomvrij verpakt. Het contact met Hans is vlekkeloos. Hij heeft me continu op de hoogte gehouden, en precies gedaan wat hij belooft. Nou ja, er zat een extra band mee verpakt als bonus. Dat was de enige en welkome verrassing.

Bedankt Hans, dat was erg prettig zakendoen!

1 like

Hans aka @motormuis is een prima forumlid om wat aan te verkopen, een natootje bijvoorbeeld…

1 like

Leuke deal met mede- @Motormuis!!
Lachen!!!

1 like

Nou en of. Dank vast, leuk contact :wink:

1 like

Top ervaring met @Motormuis ! :+1:

2 likes

Laatst een bandje van Hans aka @Motormuis overgenomen.
Prettig en vlot contact. Bandje snel opgestuurd en goed ontvangen!

1 like

Deze week het grote mooie Tudorboek van Hans @Motormuis overgenomen!

Fijne makkelijke deal. Vriendelijke communicatie en snelle verzending! :+1:

Graag tot de volgende keer Hans! :relaxed:

1 like

Lege Seamaster Chrono-kast verkocht aan @Motormuis.

Keurig afgehandeld, en netjes een berichtje dat de zending goed is aangekomen.

Hans, succes ermee en ik hoor en zie graag hoe hij eruit ziet mét uurwerk! :blush:

1 like

Tja, wat kan ik nog toevoegen op wat hierboven is gezegd. Nette en snelle afhandeling.
Top HF’er!

1 like