Motormuis

Mooie Seiko Presage overgenomen van Hans aka @motormuis. Prettige communicatie en scherpe deal. Bedankt!

5 likes

Dat was snel… :+1::grin:

Moet nog. Ik heb zo met Ide afgesproken maar dit is zijn manier om de Seiko te claimen :smile: Nu kan hij er niet meer onderuit natuurlijk. Rare druif is het toch.

2 likes

Haha :joy:

1 like

Geslepen zakenman :rofl::+1:

2 likes

Prachtige Presage SARY089 Sakura Fubuki overgenomen van Hans. Zoals eerder weer erg fijne communicatie over&weer, en alles perfect geregeld :+1:

Thanks Hans.

3 likes

Interesse getoond in zijn horloge. Echt absoluut zeer behulpzaam ontvangen, op een prettige manier. Gewoon nette verkooppraktjjken, geen gladde verkoper die je onder druk zet. Werd zelfs uitgenodigd om het horloge geheel vrijblijvend te bekijken. Geen marktplaats praktijken bij deze verkoper! :+1:

Ik twijfelde al toen ik interesse had, of het horloge bij me past, hetgeen ik ook direct had gemeld. Daarom heb ik het horloge niet gekocht.

Ik vind dat dit ook noemenswaardig is en een absolute reden waardoor ik mezelf hier thuis voel.

1 like

Aan Hans, @Motormuis, horloge verkocht. Deal is prima verlopen. Tot een volgende keer Hans :smiley:

1 like

Hans heeft afgelopen week een horlogebandje van mij gekocht. De communicatie was erg prettig, snelle betaling, even een seintje toen het bandje binnen was; dat is hoe een goede afwikkeling hoort te zijn :+1:
Groet, Matthijs

1 like

@Motormuis heeft een Omega Geneve van mij overgenomen. Zoals eerder weer een erg prettige en supersnelle communicatie. Thx Hans :thumbsup:

Tot een volgende keer maar weer :wink:

1 like

Van Hans een band gekocht. Hij is al binnen en ik heb nog niet eens betaald! Wat een topper ben je dan!

1 like

Van @motormuis een bandje overgenomen. Deal verliep vlot en prettig. Fijn zakendoen met hem. Aanrader.

1 like

Ik heb een bandje gekocht van @Motormuis. Snel geregeld en een mooi bandje, top!

1 like

Met Hans F2F afgesproken en een uurtje gekletst over horloges en de leuke dingen in het leven. Kun je goed zaken mee doen, hij heeft mijn Spa Rood betaald :+1: :sunglasses:

2 likes

Moonwatch over genomen van Hans.
Goed verpakt en snel verzonden. Ik had snel betaald voordat hij zich ging bedenken :wink:
Erg blij er mee nette prijs voor een mint horloge.

1 like

Erg prettige face to face ervaring met @Motormuis. Mooie Tudor Black Bay overgenomen. Goede tips waren inbegrepen in verkoopprijs ;). Zie je op baselworld!

2 likes

Squale 1545 ‘Militare’ overgenomen van Motormuis; keurige prijs, omschrijving correct, goed verpakt, kortom prima ervaring! En veel geduld en vertrouwen, want hield het horloge na aanbetaling maand voor me vast. (Als afgesproken, ivm goodwill thuisfront tov horlogehobby :wink: )

1 like

Boek gekocht van @Motormuis. Duidelijke communicatie, snelle verzending en zeer goed verpakt! Kortom, fijne deal en aanrader!

1 like

Bandje razendsnel in huis. Bedankt @Motormuis!

1 like

Bandje gekocht bij hans. Was sneller bij mij thuis,als betaald was. Helemaal top.

1 like