Motormuis

Bandje gekocht bij Hans @Motormuis , zeer goede service en geleverd binnen één werkdag na betaling. Aanrader!

1 like

Hier ook alleen maar positieve pluspunten: snel, prettige communicatie, etcetera etcetera, dikke :+1:

1 like

Ik heb niks gekocht van Hans. Sterker nog, Hans heeft geheel belangeloos op zijn beste Duits de bemiddelende rol opgenomen voor de aanschaf van een door mij lang gezocht horloge. En de tip kwam ook nog eens van hem. Stiekem wilde @jeroenderee het horloge graag proberen, maar daar heeft Hans een stokje voor gestoken. Eervolle vermelding van forumspirit en voordracht bij de mods voor een functioneringsgratificatie. @Motormuis, helemaal goed!

doeiii

4 likes

Bijzonder graag gedaan @Zulu aka Dennis, wat een apparaat hè? Fijn je geholpen te hebben.
Gr. Hans

1 like

Horloge gekocht van hans. Snel tot een prijs gekomen , prima communicatie en snel en goed verzonden. @Motormuis bedankt!

1 like

Wederom iets verkocht aan Hans. Zeer snelle reactie en betaling :rocket: Wat mij betreft prima HFer.
Tnx voor de deal en de prima afhandeling @Motormuis :+1::+1:

1 like

Zojuist mijn te foute Orient binnengekregen van Hans @Motormuis erg snelle communicatie en top verzending. Iedereen aanraden om zaken te doen!

1 like

Orient verkocht aan Hans, vlot contact en keurig op tijd de betaling ontvangen inclusief printscreen ter ‘bewijs’. Mijn eerste verkoop hier en direct één die uitermate prettig is verlopen @Motormuis.

2 likes

Demagnetiseer apparaat van hans @Motormuis overgenomen.
Supersnelle afhandeling en prima contact.
Dank je wel.

1 like

Timex Marlin Reissue van @Motormuis overgenomen… leuke deal en snel geregeld en kwam goed verpakt aan :+1:

Aanrader om zaken mee te doen!!

1 like

Mooie Seiko LE verkocht aan Hans / @Motormuis . Goede deal, alles helemaal net en volgens afspraken. Maar goed, dat is volgens mij geen verassing met het aantal reacties in dit topic… :slight_smile:

1 like

Skx overgenomen van Hans. Horloge was in topstaat, en prettig contact gehad :+1:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @motormuis.
Een echte liefhebber en Hans komt zijn afspraken perfect na.
Hans bedankt en succes met dit project.

1 like

Een horloge verkocht aan Motormuis. Alles is prima verlopen. Aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Deze week een horloge gekocht van @Motormuis. Snelle communicatie en bomproof verzending. Aanrader dus :+1:

2 likes

Zojuist een horloge aan Hans verkocht. Hans communiceert helder en de overdracht was vlot geregeld. Ook nog even leuk over horloges gebabbeld dus voor herhaling vatbaar.

1 like

Van de week een leuke deal gesloten met Hans (@Motormuis). Zeer snelle communicatie en hele prettige afhandeling gehad. Zeker aan te raden!! Misschien tot een volgende keer Hans! :+1:

1 like

Hans kocht van mij een vintage Seiko 5 uit 1973. Zit hem als gegoten, dus hij gaat er verder niet aan knutselen (zegt hij!). Alles vlot geregeld, prettige terugmelding, wat valt er nog meer te wensen?

1 like

Net een Orient gekocht van @Motormuis
Alles zeer goed, en supersnel verlopen !!
Bedankt Hans !!

1 like

Een band verkocht aan @Motormuis. Was allemaal vlot geregeld. Plus 1 dus :+1:

1 like