Q-Watches

Mooie Seiko SKX rubberstrap gekocht van Roel (@MotoSkooly). Zeer prettige en snelle afhandeling. Pakketje was goed verpakt. Zeker een aanrader :+1:

2 likes

Snelle afwikkeling, prettige communicatie, ik vond het plezierig zaken met MotoSkooly te doen.

Alex

Roel/@MotoSkooly is aan huis geweest voor het kopen van een horloge. Vooraf communicatie is fijn en duidelijk, geen gesteggel. Aan huis een gezellig praatje en een aardige vent.

Roel, hoop dat je er veel plezier aan mag beleven!

1 like

Aan @MotoSkooly een bandje verkocht.

Duidelijk communicatie vooraf en prettige overdracht op een voor beide handige locatie.

Kortom betrouwbaar persoon en ik kan van harte aanbevelen om met @MotoSkooly zaken te doen.

1 like

Horloge verkocht aan Roel. Een snelle deal en lekkere heldere communicatie. Een aanrader hoor! :ok_hand: Veel plezier er mee @MotoSkooly !!

1 like

Ik heb een beetje een zo-zo ervaring met Roel (@motoskooly). De betaling was allemaal prima, communicatie supervlot
 maar ik vroeg om een foto van de bezel insert op zijn mod, en ho maar.

Hij zit er nog steeds niet op :unamused:. Ongein natuurlijk, ik zou blind weer zaken met hem doen!

3 likes

Mooie soepele rubberen band overgenomen van Roel, @MotoSkooly. Goede snelle communicatie, snel verzonden, goed verpakt. Wat wil je nog meer.
Zeker een aanrader :+1:

1 like

2 likes

Gisteren bij @MotoSkooly thuis geweest om een Oris rubber band te bezorgen. Geld lag al klaar en de koffie stond ook klaar uiteraard. Natuurlijk even Roel zijn collectie bewonderd (de reden van bezorgen eigenlijk😬).
Roel is een geweldig aardige kerel voorzien van de nodige Brabantse gastvrijheid.
Kortom Roel is en aanrader als koper maar zeer zeker ook als verkoper!
Was gezellig Roel! Tnx voor de leuke afhandeling :+1::+1:

1 like

Een mooi horloge gekocht van @MotoSkooly. Afgesproken bij een Valk in het midden van het land.

Leuke deal met Roel gesloten en communicatie was top.

Tijd lang gezellig gepraat over horloge(s) en gezeten met een bak koffie erbij.

Roel heeft mij nog even met mijn neus op de feiten gebruikt dat het niet inschrijven en kopen van de HFLE 2017 @25tien een gemiste kans is. Bedankt Roel! :wink: :smile:

3 likes

Wederom zaken gedaan met @MotoSkooly. Roel is een koper/verkoper die je kan vertrouwen en die op het forum aanwezig is als liefhebber. 1 van de weinige waarbij ik een horloge op zou sturen zonder dat het geld al is ontvangen,.

Roel hou deze instelling vast!

1 like

Gisteren voor de eerste keer en met alle tevredenheid een leuke ruildeal met Roel gemaakt!
Prima communicatie en alles zoals afgesproken. Zeker een aanrader !!

thnx :slight_smile:

1 like

Wederom prettige zaken gedaan met Roel. In dit geval heeft hij een horloge van mij overgenomen. Fijn om zaken te doen met mensen die helder, snel en duidelijk reageren. Aanrader!

1 like

Vanochtend @MotoSkooly uit z’n bed gebeld en ‘op de koffie’ geweest, mooie pyjama heb je Roel👍. Even bij gebabbeld over vakantie, eten, bier zelfs over werk enz enz. Was weer zeer aangenaam Roel! 
 Oja, en niet te vergeten weer een horloge afhandig gemaakt
Tnx!
Overbodig om te vermelden dat t prettig zaken doen is met Roel, dat weten we inmiddels wel.

1 like

Van Roel een mooie Pellikaan over genomen, fijne en vlotte communicatie, F2F ging van mijn kant niet lukken (althans, niet snel genoeg naar mijn zin) dus is het horloge verzonden. Zeer netjes verpakt en sneller in huis dan verwacht!

Ook de vorige reacties maken duidelijk dat je met @MotoSkooly met een gerust hart een deal kan sluiten dus laat ik het hier maar bij.

1 like

Deze week van Roel @MotoSkooly een Oris Rectangular Date dameshorloge overgenomen.

Mevrouw Klokkengek vindt het klokje erg mooi en ik ben heel tevreden over de snelle makkelijke deal en de prettige communicatie. TOP! :+1:

Graag tot een volgende keer ! :relaxed:

1 like

Mooie nato binnen voor weinig.

Hij zei nieuw en dat is die ook . Top!!

1 like

Gisteravond tijdens een erg gezellig samenzijn een deal met @MotoSkooly beklonken en tevreden naar huis gegaan.

Vandaag onverwacht (aangestoken door de enamel Seiko?) heel misschien alsnog m’n interesse in een GS gewekt
:blush:

Absoluut Ă©Ă©n van de betere vrijdagavonden, dank je wel Roel!:+1:

2 likes

Vandaag een ritje naar het Brabantse land om een mooie flieger op te halen bij Roel. Altijd fijn om met een liefhebber zaken te doen. Bedankt voor de deal @MotoSkooly , en tot de volgende keer! :wink:

5 likes

Horloge verkocht aan Roel,
Wederom helemaal top !!! :smiley::+1:

2 likes