Murc123 ebay verkoper, koop er niks!

Ik had horloges besteld bij murc123, na 4 weken niks, geprobeert er uit te komen en dat ging niet, toen maar een claim bij Paypal, ging goed geld terug.

Nu 2 weken later claimt hij ineens dat ik niet betaald hebt de schoft, dus nu heb ik weer een paypal aan me broek hangen, en hangt er een negatieve feedback boven mijn hoofd( er komt dan naast me naam te staan dat ik items niet betaald heb)

Mooi verhaal, een waarschuwing voor iedereen!

Hmm, ik zie maar één eBaylid met de naam “murc123”.
Deze: murc123( 0 ) 6 jaar 7 maanden Verenigde Staten.
Bedoel je die??
Da’s wel een curieuze; dik zes jaar lid en een feedback van NUL.
En hij heeft ook niks te koop op dit moment.

Sowieso ben ik altijd heel huiverig voor aanbieders met zo’n lage feedback.
Uiteraard moet iedereen een keer beginnen, maar ik heb ook eens zo’n ervarig gehad met een nulfeedback-verkoper: weliswaar ging het toen om een CD van 5 euro, maar toch.

Balen wel, zulke grappen: hou je taai en succes hoor!

de horloges besteld om kado te doen voor de gein, maar ja daar is niks van gekomen!

Het is murc321, foutje!

Ja, da’s een ander, zo te zien. Blijft balen. :X

begrijp het verhaal niet helemaal, je verwijst dan toch gewoon naar de toegewezen claim?
Waarom hangt Paypal aan aan je broek? hij kan toch enkel bij Ebay klagen, niet bij Paypal? Over een toegewezen claim kan je niet klagen, die is dan afgerond, de verkoper heeft de tijd gehad om tijdens het konflikt te reageren.

Op Ebay kan een verkoper geen negatieve feedback meer geven aan kopers; als de verkoper een “non-paying buyer” klacht heeft ingediend, dan verwijs je ook daar naar betaling (simpel, want jouw paypal betaling van het item werd sowieso toch meteen geregistreerd op Ebay?) en naar de claim

Groet,
Paul