N.A. Beco Technic watchwinder Satin Carbon Expert 3 + nog 2 x Boxy Cube

Naar aanleiding van de eerste goede ervaringen met m’n Beco Technic Boxy Cube watchwinder heb ik exact nog zo’n exemplaar aangeschaft in knaloranje. Dat match namelijk uitstekend met m’n ChronOris. Deze is dus verhuisd van de zwarte winder, die ik nu een maand ongeveer in gebruik heb, naar de nieuwe oranje (zie foto’s).

Door de recente aanschaf van nogal wat automaten was uitbreiding van het winderpark gewenst. Zodoende heb ik ook een Boxy Satin Carbon Expert 3 gekocht. Dit is ook een goede aanwinst gebleken (tot nu toe). Mooi om te zien, lekker stil en 3 horloges die lekker naast elkaar heen-en-weer draaien. Ook bij deze kan de draairichting en T.P.D. in allerlei configuraties simpel worden ingesteld.

Tip voor de geïnteresseerde: winkel op Amazon.de en niet op watchwinderwebshop. Deze website functioneert matig tot slecht en Amazon.de is gewoon goedkoper en sneller met versturen!

Genoeg praatjes, nu plaatjes:

Het nieuwe huisje voor de Oris

Mooi een aantal autosportgerelateerd bij elkaar

Ik overweeg nog de aankoop van een hemelblauwe Cube om m’n Monaco in een te doen, zou mooi matchen met de wijzerplaat denk ik.

Grt. Marco

6 likes

Gaaf. Vooral de oranje met de Oris.

1 like

Beco winders zijn inderdaad stil en gemakkelijk in gebruik. Ik heb zelf een enkele, ook uit de Carbon serie. Kan zowel op netspanning als op batterijen! Werkt al zo’n 6 jaar naar behoren.

Die 3 onder 1 kap is ook netjes! :+1:

1 like

Jullie voelen 'm al aankomen waarschijnlijk: nieuwe aanwinst…

Ietsje meer hemelsblauw dan verwacht…

En de toren compleet…

Grt. Marco

3 likes

Cool. :+1:

1 like