N.A Everest band watch roll

Goedemorgen allemaal,

Het idee kwam in mij op om een korte impressie te geven van mijn een-na-laatste aanwinst. Een watch roll van het merk Everest band uit zwitserland.

Everest band staat vooral bekend voor hun rubberen banden maar ze maken dus ook watch rolls. Ze zijn hand gemaakt en van leer. Wat ik mooi gedaan vind zijn de aparte vakjes. Je kan dus elk horloge individueel eruit halen. Cool bedacht :ok_hand:t3:

Ik heb de watch roll besteld waar 4 horloges in kunnen. De materialen zijn goed en de afwerking is echt top. Het geheel voelt solide aan👏🏻

De nadelen? Hij is duur. Heel duur. (Vind ik dan he) de roll kost 400 + euro en ik weet niet waarom maar hij werd verzonden vanuit Amerika. Dus kwamen er nog import kosten overeen. Uiteindelijk heb ik 600+ betaald voor deze watch roll🤔

Wat ik dan op zijn minst verwacht is een mooie verpakking maar dat was helaas ook niet het geval. Wel was het goed ingepakt.

Wat vinden jullie ervan? Laat maar weten, ben benieuwd. Genoeg geschreven. Hier zijn de foto’s :ok_hand:t3:

Gr Rick

28 likes

Hij is in ieder geval onwijs mooi!

6 likes

Je zegt het zelf al.

Voor 600 euro verzagen ze een zeldzame boom en schieten ze een nevelluipaard voor de kussentjes te bekleden, en hou je nog geld over voor de kapper.

10 likes

Ziet er mooi uit, maar wel echt heel erg aan de prijs!

1 like

Heel mooi! En tja, als je het geld hebt waarom niet?

2 likes

Ik vind hem erg fraai. Over de door jou betaalde prijs heb ik geen mening, ûh ‘geef’ ik geen mening … héél fraai ding! Veel plezier ermee. :ok_hand:

1 like

Pffuu, omdat je een Nederlander bent denk ik.

6 meijers voor een lap leer met knoopjes. Dan wil ik op zijn minst een uitgestorven én bedreigde diersoort. Steel mij maar een mammoethuid uit een museum om er een watchroll van te maken :joy:

4 likes

Erg mooi!:+1:
Kan er wel bij vermelden dat hij erg duur is, maar dat doe ik niet. Veel plezier ervan.

1 like

Ziet er top uit :+1:

Veel plezier ermee!

1 like

Je nickname is niet zomaar een nickname? Ervaring mee :crazy_face:?

TS veel plezier met deze Rick-Roll… Tof ding, maar “forum verbanneling Wesley” biedt, voor mij, voldoende value for money

3 likes

PS Ik kan het toch niet laten …

Best grappig eigenlijk dat je dat schrijft. Ik zet het even in perspectief. Je betaalt bijna 5000 euro voor een Omega, oh wacht dat doe je twee keer en twaalfduizend voor een Rolex … oh én 200 voor een nato bandje. Hoezo is dat opbergding duur? :wink:

5 likes

Dan doe ik dat ook even.

Wat is de resell-waarde van zo’n roll? Wat is de resell-waarde van die horloges én die NATO?

Hierom dus.

1 like

Ik vind em erg mooi gemaakt, maar zou t geld er niet voor over hebben.

1 like

Ik bied 100 euri

1 like

Dit brengt aardig wat bij je los of niet? Hahah

2 likes

https://www.bosphorusleather.com/collections/watch-case

Ik vind deze :point_up: niet per se minder mooi. De wat rustigere dan in elk geval.

2 likes

Mooi hoor.
Zou zelf dit niet zo snel kopen bij Everest. Vind hun rubberen banden wel super!

1 like

Tja heel mooi, maar €600 mooi :roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Dit dus. Dan valt het wel mee toch. Zo probeer ik er mee weg te komen bij de vrouw :joy:

1 like

Mooie rol!!
Hoezo is ie niet direkt uit Zwitserland leverbaar?!

1 like