NA: Citizen Promaster BN0100-42E Eco Drive uuh B0205-10L

Nee. Dat klinkt niet goed. Even goed aandrukken en anders terug gaan…

Gave foto :+1::grinning:

1 like

het is heeeeel minimaal.

lees op internet ook dat het beetje hit and miss is bij citizen mbt de bezels.

1 like

Mooi hoor ,ideaal voor op vakantie :blush:

De stalen band van dit horloge is eigenlijk al de aanschafprijs waard. Een betere stalen band ga je niet vinden voor dit geld.

3 likes

Bedoel je alleen dit model of Citizen in het algemeen? Die ervaring heb ik niet. Ik heb verschillende Citizen duikers en bij ieder horloge zit de bezel er netjes en strak op.

Ik zou er mee terug gaan, ook al is het volgens jou minimaal. Er zit ruimte onder, dus zal eerder vuil verzamelen. Daarna draait de bezel niet zo soepel meer.

2 likes

Okee thnx.

wat is er zo bijzonder aan de stalenband dan?

Voelt erg solide aan. Dus geen blikken rammelband zoals Citizen bij de ny0040 heeft gemaakt. (Ook de endlinks zijn solid)
Er zit een ratcheting duikersextensie op die fijn werkt en niet meteen de gesp dik maakt. Het is simpelweg een erg comfortabele en mooi afgewerkte band. (Voor dat geld zeker!)

dat vind ik zo onhandig vh gebruik v oneven maten door merken. banden swappen gaat dan lastiger.

Zoals @Selie zegt, fantastische band :ok_hand:

3 likes

hij gaat terug!

maar deze komt er dan voor terug

titanium eco drive…ook vet!

4 likes

Zeer gaaf! Welke maat heeft deze?

wel 44mm. maar door de rubberen band vind ik dat minder erg als met stalen band.

2 likes

Ok, ben benieuwd. Kende deze nog niet.

mooi horloge, Citizen vaak mooi.

Nee is de 2018 baselworld release die nu komt.

Als het goed is morgenavond binnen!

2 likes

Had deze al gespotted…Gaaf :+1: …is er volgens mij in verschillends kleuren :thinking: …voor mij met zijn 44mm net te groot :unamused:

Als je hem binnen hebt dan graag een lumeshot van deze :+1::grinning:

komt goed! :smiley:

1 like

Super :facepunch:t2: