NA de vakantie begint al GOUD!

Beste Forumleden,

Zoals jullie misschien wel gezien hebben ben ik opzoek gegaan naar een mooie scherpe Day-Date. En door mijn autisme wilde ik hem ook nog helemaal compleet met doos papieren en alle toebehoren. De Day-Date word steeds geliefder dus dit lijkt echter echt zoeken naar een speld in een hooiberg. Maar niet is minder waar!

Vorige week een bericht ontvangen van @mantaray die had vorig jaar bij Metropolis echt een onwijs gave Day-date 18038 gekocht die nog bijna ongedragen was. Of ik interesse had om deze over te nemen… JA NATUURLIJK! We kwamen die zelfde dag nog tot een deal.

Gister hadden we afgesproken dat ik het horloge mocht komen ophalen in belgie. 35 graden 3 uur heen en 3 uur terug rijden, je moet er wat voor over hebben😆

Het was onwijs gezellig @mantaray. Bedankt voor de goeie koffie en de verhalen over uw collectie en werk.

Genoeg onzin hierbij de foto’s:

IMG-20200809-WA0008

Hier nog wat foto’s die ik gekregen had voordat ik hem kwam ophalen. (Geloof de fotos van metropolis).

Nu genieten van dit heerlijke horloge!

192 likes

Chique!
Geniet ze :ok_hand:t3:

1 like

Zo, wauw!
Als je dan toch op zoek ben, dan is dit toch wel perfect. Beter kan niet.

Geniet ervan!

1 like

Wat een (letterlijk en figuurlijk) schitterend horloge! Dat je bij zo’n uitgave alleen maar voor een volledige en nette set gaat snap ik helemaal!

Laat hem shine’n in het zonnetje :sunglasses:

Uit welk jaar komt dit nu?

1 like

Heel fraai!

1 like

Ontzettend mooi, gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Deze ziet er echt top uit. Gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi, veel plezier met je aankoop!

1 like

Juweeltje dit. Prachtig. Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd !
Mooie Rolex

1 like

Dit zijn geen halve maatregelen

Prachtig exemplaar !

1 like

Fenomenaal. :ok_hand:

1 like

Mooi goud! Proficiat met deze aankoop.

1 like

Damn, wat een gaaf ding.
Proficiat!

1 like

Prachtig horloge. Veel draagplezier!

1 like

Wauw dit is echt zeldzaam mooi!

1 like

Wat een pracht :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Nice…! Daar moet je wel een stijltje voor hebben om die te kunnen rocken, daar kom ik zelf niet mee weg vrees ik.

1 like

Deze komt uit 1988. 32 jaar oud en nog in nieuwstaat, kunnen de meeste vrouwen nog van leren😆

10 likes

Prachtig :star_struck: geniet ervan :+1: