Oef, die ouwe gare rooie doosjes en dito pashouders. Krijg van sommige de pasjes er niet meer uit zonder zonder dus idd het faux leer eraf te scheuren… diep triest.
Hetzelfde geldt voor mn smp300 limited…
Zo te zien nog met tritium… vraag me af of die straks ook zo gehyoed gaan worden. Ik ben blij met mn luminova. Hij oogt daardoor nog alsof ie destijds uit de doos kwam. Op de deskdive sporen na nu
Welnee. Gewoon aan mij verkopen.
Naarmate ik er meer mee geconfronteerd wordt (lees: ronddwaal op dit onderhoudende forum), begin ik hem steeds mooier te vinden.
Is dat besmettelijk?
You serious?
Mmmm moet ik eerst nog paar nachtjes over slapen.
Ik heb het Fratello artikel enige tijd geleden reeds gelezen.
Inderdaad een sleeper watch.
Enige reden die ik heb om er wellicht ooit afscheid van te nemen is dat ik nét geen goede fit heb om de pols.
Daar heb je inderdaad een beetje geluk bij nodig.
Ik heb nu twee !! half links in de bracelet.
Maar nu zit ie weer iets te los naar mijn zin.
Wellicht bij warmer weer dat het horloge wel goed sluit om mijn pols.
Maar de 2531.80 is zó mooi
Zeldzaam? Ik dat weet ik toch niet hoor.
Dit model heeft echt goed verkocht, een van de sterkhouders bij Omega gedurende 20 tal jaren, niet?
Hiervan moeten er toch redelijk veel over de toonbank zijn gegaan. Een limited edition bij Omega bestaat al snel uit 5000 exemplaren, deze moet toch snel +200 000 keer over de toonbank zijn gegaan.
Die van mij zit nu perfect. Ik vrees dat ie in de zoner te strak gaat zitten. Maar dat zien we dan wel weer
Daar heb je zeker een punt. Vind echter maar eens een in goede staat met alles erbij! Ik heb er veel gezien in Japan die redelijk betaalbaar zijn. Daar zit echter vrijwel nooit box en/of papers bij en ze zien soms uit alsof ze als hamer gebruikt zijn. Ook twijfel ik bij veel advertenties of de bezel-insert nog origineel is en of de kast niet weg-gepolijst is.
Ik denk dat ik maar eens mijn doosje ga zoeken, ik heb denk ik zelf nog de zak waarmee ik de dealer mee ben buitengestapt.
Ik ben wel benieuwd hoe die rode doos er nu uitziet.
Ik zie veel afschilverende exemplaren passeren.
Bekend probleem inderdaad. Ik denk dat ze er allemaal last van hebben. Kan ook een reden zijn waarom Omega is overgestapt naar hout?
Of om de hoge aanschafprijs een beetje te rechtvaardigen, om de pil te verzachten.
Ik denk dat de houten dozen meer zullen bijgehouden worden en een fullset minder problematisch wordt bij de nieuwere exemplaren.
Pfff die 2254 blijft fantastisch…
Die full set ziet nog erg goed uit! Goed bewaren is het halve werk. Jouw Seamaster is overigens ook geweldig!
Anderhalve schakel uit mijn recent verworven full set 2531 en de fit was (gelukkig) perfect De doos was niet al te slecht. Naast het faux leer wat snel de neiging heeft te verpulveren is om de een of andere reden de binnenkant ook niet altijd even schoon. Onbegrijpelijk
Ik heb de 2254.50 en tevens de 2531.80
Beide prachtige duikers