NA: Eerste horloge: Rolex Datejust 16234

Beste leden,

Gisteren was het eindelijk zover, ik heb mijn eerste horloge aangeschaft. Een Rolex Datejust 16234 met zwarte dial.
Ik was al eventjes aan het kijken naar een Datejust, het liefst met een zwarte plaat. Blijkt was lastiger te krijgen, dus heb ik contact gehad op dinsdag met Langedyk Vintage Watches om twee andere exemplaren te bezichtigen, een zilvere en witte dial. Wel de wens uitgesproken voor een zwarte variant. Meteen een afspraak gemaakt voor zaterdag.
Op donderdag een berichtje van Mick, dat hij een 16234 met zwarte plaat had gevonden, die ik zaterdag meteen kon bekijken.
Op een prettige manier ontvangen in de showroom, waar de horloges al netjes uitgestald lagen. Onder het genot van een kopje koffie een uurtje over horloges gesproken.
Uiteindelijk tot koop overgegaan, de zwarte plaat won het voor mij nog steeds van de andere horloges.
Het horloge kon meteen om de pols, dus met een smile van oor tot oor naar huis gereden.
Erg blij met mijn eerste exemplaar en ik kan Langedyk Vintage Watches van harte aanbevelen.

Genoeg geluld, tijd voor wat beelden.

Let me know what you think!

57 likes

Helemaal zoals 't heurt bij zo’n aanschaf. :sunglasses:
Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd! Met een fatsoenlijke DJ, zit je altijd goed :ok_hand:t3:

1 like

Wacht even, je koopt voor de eerste keer een horloge en je koopt dit…:astonished:

Begrijp me niet verkeerd hoor, prima keuze. Maar de meeste hier, komen pas bij Rolex terecht na eerst andere horlogemerken gedragen te hebben. Jij snijdt dus de hoeken af en gaat er direct voor.

1 like

Netjes !! Mooie klok. Alles origineel voor deze 16234 of niet ?
Ik ben er ook geweest een x voor een ander model echter bleek hier niet de originele plaat en clasp op te zitten van andere jaren. (Als dit je uit maakt uiteraard)
Wel erg vet ook dat zwart !

1 like

Een van de beste versies. De betrouwbare 3135 uurwerk die ook jaren in de sub heeft gezeten en saffier glas, maar toch nog de klassieke uitstraling.

1 like

Yes, alle optisch zichtbare onderdelen zijn origineel geleverd. 100% zeker weten lukt als niet-kenner nooit, maar wat niet weet wat niet deert.

Al het niet kwalitatieve spul niet meegerekend uiteraard. Ik ga er meteen vol voor!

1 like

Mooi horloge! Heel veel plezier ervan!

1 like

Wauw mooie eerste aanwinst! Geniet van dit juweel.

P.s. heb je ook nog fotos gemaakt van die zilveren en witte Datejust?

1 like

Nee, heb daar helaas geen foto’s van. Ze staan wel onder het aanbod op de website mocht je interesse hebben.

1 like

Deze ?

3 likes

Gaaf hoor, veel plezier ermee! :grimacing:

1 like

Ziet er Top uit veel draag plezier maar dat gaat zeker goed komen, is bij mij ook nog steeds het geval :grin:

3 likes

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooie DJ hoor’ wens je veel polstijd en plezier ermee

1 like

Mijn eerste serieuze horloge was ook een datejust. Niets mis mee hoor!

1 like

Mooie DJ :star_struck:gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd. Veel draag plezier!

1 like

Prachtig! Wat zal jij in je sas zijn! Gefeliciteerd!

1 like