Beste leden,
Gisteren was het eindelijk zover, ik heb mijn eerste horloge aangeschaft. Een Rolex Datejust 16234 met zwarte dial.
Ik was al eventjes aan het kijken naar een Datejust, het liefst met een zwarte plaat. Blijkt was lastiger te krijgen, dus heb ik contact gehad op dinsdag met Langedyk Vintage Watches om twee andere exemplaren te bezichtigen, een zilvere en witte dial. Wel de wens uitgesproken voor een zwarte variant. Meteen een afspraak gemaakt voor zaterdag.
Op donderdag een berichtje van Mick, dat hij een 16234 met zwarte plaat had gevonden, die ik zaterdag meteen kon bekijken.
Op een prettige manier ontvangen in de showroom, waar de horloges al netjes uitgestald lagen. Onder het genot van een kopje koffie een uurtje over horloges gesproken.
Uiteindelijk tot koop overgegaan, de zwarte plaat won het voor mij nog steeds van de andere horloges.
Het horloge kon meteen om de pols, dus met een smile van oor tot oor naar huis gereden.
Erg blij met mijn eerste exemplaar en ik kan Langedyk Vintage Watches van harte aanbevelen.
Genoeg geluld, tijd voor wat beelden.
Let me know what you think!