NA: Eerste Rolex is een DJ 116234

Hoi alle !

Ten eerste allemaal bedankt voor de reacties op mijn zoek topic naar mijn eerste Rolex en eerste DJ! Tevens ook nog dank voor de leuke welkomst berichten voor hier op het forum destijds.

Na lang er naar uit te hebben gekeken, ben ik even geleden begonnen met het echt zoeken en verdiepen naar de opties voor de “eerste” :sunglasses:

Deze is nu gevonden met o.a. hulp van @gewoonlucas heb ik een 116234 gevonden bij @rickbtc
Het is een DJ met roulette datum op super jubilee geworden.

Het contact was erg fijn en zo is mijn eerste Rolex nu een feit. Ik ben er echt super trots op. Genoeg gepraat. Tijd voor wat foto’s. :star_struck:

Gr!! :beers:

64 likes

gefeliciteerd geniet er van ! :+1:

1 like

Je kan zeggen wat je wilt, maar in korte tijd begint @rickbtc toch een serieuze handelaar te worden :thinking:

Gefeliciteerd TS!

3 likes

Mooie eerste Rolex, geniet ervan!

1 like

Mooi, van harte! Hele fijn horloge, prachtige plaat en band!

1 like

Mooie DJ @Tim33, veel draagplezier! :ok_hand:

Doet 'ie goed en toch verkoopt 'ie weinig via HF. Netjes! Ik zie ook wel eens lieden die alleen maar blauwe topics maken en telkens alles ‘als nieuw’ doorverkopen. Overigens Rick is even op vakantie zag ik net, tot 20 mei as. Kennelijk weer eens uit de tent gelokt. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Geniet ervan! Mogen er nog vele mooie horloges volgen :smiley:

1 like

Mooi! Van harte. Meer en betere foto’s mogen :+1:

1 like

Mooi zo, gefeliciteerd! Geniet ervan :ok_hand:t2:

1 like

Hij haalt met name zijn voorraad buiten HF en dat vind ik persoonlijk prettig en daarmee een toevoeging.

Verder qua kwaliteit etc kan ik niet beoordelen.

3 likes

Proficiat met je eerste Rolex, geniet ervan.

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Moet ie niet 1 schakeltje strakker? Mooi ding!

1 like

Supermooi horloge! Hier ga je veel plezier van hebben! :+1::ok_hand:

1 like

Goede keuze voor je eerste rolex!

Echte klassieker in de enige juiste maat voor een Datejust :wink:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Daar twijfel ik zelf ook nog aan, maar vindt hem erg lekker zitten zoals die nu zit. Heb de andere horloges ook iets ‘losser’.

Leuk! Enjoy in good health!

1 like

Van harte met je eerste Rolex! Tophorloge.

1 like

@Drebin, is dit jouw ex?

1 like