NA: goud, super strak en een kroontje op de sluiting.

Drie jaar geleden begonnen met het kopen (en helaas ook weer verkopen) van Rolex horloges. Voornamelijk Datejusten, maar ook kwam er eenmalig een Yachtmaster en Submariner op m’n pad. Toch altijd ergens droomde ik van een Day-Date. Een jaar geleden één gepast in Maastricht en toen helemaal verkocht.

Sinds twee maanden de markt dagelijks in de gaten gehouden. Eerst gekeken naar een 1803, deze viel al gauw af. Het moest minimaal een 18038 worden. Een week terug één gevonden in Barcelona. Deze doorgestuurd naar een bevriend horloge verzamelaar van me wat hij ervan vond.
Ook hij vond hem er mooi uitzien maar vertelde me dat hij aan een 18238 kon komen die zeker het wachten waard is. Natuurlijk net boven budget, maar goed, beter in 1x wat goeds kopen.

Paar dagen later foto’s van hem ontvangen en inderdaad, wat is dit horloge in top staat!
De kast mooi vol, band superstrak, bezel scherp en zover ik kon zien ongepolijst.
Kon een mooie deal maken met daarbij als inruil mijn 16233 met tapestry wijzerplaat.
Uiteraard meteen helemaal verkocht en wou hem het liefste dezelfde dag nog zien.
Afgelopen dinsdag was het dan zover en kon ik hem ophalen.

Nu genoeg geluld, hier zijn de foto’s!

130 likes

Deze staat sinds kort ook op mijn wish list, je wordt bedankt he :stuck_out_tongue_closed_eyes::ballot_box_with_check:

3 likes

Prachtig horloge ook leuk dat je met een ruil en bijbetaling het horloge over hebt kunnen nemen. Dan wordt je collectie tenminste ook niet te groot.:wink::+1::ok_hand:

1 like

Gaaf man! Puike staat ook!

Groetjes van zn jongere broertje.

13 likes

Heel gaaf die dial :heart_eyes:

Heel gaaf gefeliciteerd!

1 like

:fire:

1 like

Wow, erg mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Puur! genieten

1 like

Pff lekker hoor :heart_eyes: wat een knaller!

1 like

Poah das mien droom! Lekker man, geniet ervan!

1 like

Wauw, echt enorm vet! Proficiat

1 like

Lekkere bling hoor :star_struck::ok_hand:

1 like

Mooi hoor :+1:
Pas wel op voor boeven want die weten dit ook te waarderen

2 likes

Van harte met je nieuwe aanwinst!

2 likes

Normaal sla ik alle horloges met edelstenen over, maar voor dit zou ik een uitzondering maken.

Overigens, de NA van het topic ook super strak en clean!!

1 like

Jam jam lekker ding

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig dat goud. :star_struck:

1 like

Gaaf! Leuke foto’s ook :sunglasses:

1 like

Knap en messcherp.
The Tony watch :+1:

2 likes