NA: Ho eens!

Het was dinsdagochtend 26 oktober. Een prachtige herfstochtend, net een eerste bakje koffie op. Heelijk ontbijtje samen met mevr. SAT genuttigd, vervolgens keurig omgekleed om naar het werk te gaan. Even de katten nog geaaid spulletjes gepakt en de deur uit, in de auto gestapt en vervolgens de knop ingedrukt om te starten.

Op dat moment ging mijn telefoon af, ik neem op en ik hoor ‘een hele goede morgen meneer SAT, we weten dat het heel vroeg is en hopelijk storen we u niet. U spreekt met de Rolex Boetiek’ .

Euhh, nee hoor u stoort niet.

Wij willen onze excuses aanbieden voor het feit dat u reeds sedert september 2019 zit te wachten op een 126711CHNR (Rootbeer) en wij hebben deze niet kunnen leveren en hebben ook niet één keer de moeite genomen om u te informeren waarom dit niet is gelukt nogmaals onze excuses hiervoor.

Euhh, oké

Wij willen het echter wel goedmaken met u en willen u een andere Rolex GMT aanbieden namelijk de 126710BLRO, mocht u hier interesse in hebben dan is dat mogelijk en we kunnen het één week voor u reserveren als u niet direct kunt komen.

Euhh, ja ik kom het zsm halen. Ik doe mijn limiet van mijn bankpas aanpassen en rij er als een dolle naar toe. Ik weet nog dat ik een tunnel inreed.

Dat was exact het moment dat ik mijn ogen :eyes: opendeed :tired_face::see_no_evil::face_with_raised_eyebrow:. Als iets te mooi lijkt/ klinkt om waar te zijn dan is dat ook vaak zo :rage:

Nu het echte verhaal dan. Ik ben vanaf die dinsdag de zoektocht gestart naar een nieuwe 126710BLRO.

Zie hieronder het resultaat, gewoon voor premium dus 🤷🏻

210 likes

Haha mooi verhaal.

Maar van harte met deze prachtige aanwinst!

1 like

To good to be true! Gefeliciteerd

2 likes

Mooi man! Beetje anti climax als je wakker wordt hahaha! Maar mooi dat je zoektocht geslaagd is!

2 likes

Van harte!

Je zal de chnr nu snel vergeten voor nu toch

Enige moderne rolex die je wat je ook betaalde meteen doet vergeten!!!

Cool dat je er gewoon voor gegaan bent!

2 likes

:joy::joy::joy:goud dit, je had me. Tof horloge man​:muscle:

2 likes

Hahaha, mooie plottwist. Toch gefeliciteerd, lekkere aanwinst! :star_struck::camera_flash:

1 like

Damn! Lekkere aanwinst weer hoor!

2 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst. De mijne zit morgen rond deze tijd 1 week om mijn pols. Hier ga je echt van genieten!

1 like

Mooi verhaal! Prachtig horloge. Gefeliciteerd man :champagne::clinking_glasses::birthday::ok_hand:t2:

Gefeliciteerd, veel draag plezier :pray: als ik heel eerlijk ben en er objectief naar kijk, vraag ik me wel een heel klein beetje af wat er met Rolex is gebeurd :see_no_evil: vind t een bijzonder model geworden zo. Maar desalniettemin geniet ervan :blush:

1 like

Wauw!!! Sommige dromen komen dan toch nog uit :heart_eyes: gefeliciteerd

1 like

Slim verhaal, nu krijg je geen: “Van welke AD was het?”
“Mag ik weten hoelang je moest wachten?”
“Hoeveel IWC’s en JLCs moest je hiervoor kopen?”
“Ik sta ook op de lijst, hoop ook ooit het belletje te krijgen maar ik vrees ervoor”

2 likes

Lekker man!
Gefeliciteerd👍

1 like

Hahahaha mooi verhaal! Gefeliciteerd Maat! Mooiste Rolex die er is imho. :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd veel plezier en geluk ermee!!

1 like

Lekker man! Veel plezier met je aanwinst! :+1:t2:

1 like

Plot twist :rofl:. Maar van harte en veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Hahaha heel tof geschreven :+1: dit was genieten. Maar bovenal; geniet van je schitterende nieuwe aanwinst meneer Sat :sunglasses:

1 like

Ik trapte er volledig in :joy:, leuk geschreven :+1:t3:

1 like