NA: mijn eerste “oudje” Rolex Submariner 1680

Als ik deze foto’s zie wil ik hem ook :laughing: prachtig zeg. Ik ben ook niet zo van het vintage maar dit is wel een hele mooie submariner!

:clap:t3: gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Wat ziet dat glas er lekker uit :yum:

1 like

Geweldig mooi👌

1 like

Prachtige plaatjes van een onwerkelijk toffe aanwinst. Echt genieten dit. Heel veel plezier ermee!!

1 like

Ik wil weten als je hem in de verkoop gaat gooien :laughing::clinking_glasses:

1 like

Prachtig! Ik weet niet of ik de moderne Sub nog zou dragen als ik deze beauty zou hebben. Genieten ervan!

1 like

Potverdikkie… wat een lekker ding!!! Ik ben
Blij dat je hem lekker gaat dragen en vooral heel heel veel van genieten!!! Wat een topper!

1 like

Lekker man, erg mooi ding om toe te voegen aan je collectie. Eigenlijk ook zoveel mooier dan die nieuwe maar snap het als je ze beide houdt.

1 like

Prachtig zeg! :+1:t2:

1 like

Lekker hoor, wat een dikke 1680! Gefeliciteerd en veel plezier met het dragen van deze vintage Sub

1 like

Karakter en sexy; goed omschreven en zo’n vintage wint het bij mij altijd van nieuw. Prachtig geniet ervan :facepunch:t3:

1 like

Dankjewel voor de tip!

Ik ga deze zeker bestellen

2 likes

Wat een beauty ! :ok_hand:t3:

1 like

Prachtig !!

1 like

Das een topper ! Gongratz

1 like

Geweldig mooi! Klasse zo’n 1680.

1 like

Wat een enorme beauty!!! Gefeliciteerd man

1 like

Hoi MannetjeMar, had je al gefeliciteerd met je horloge, bij deze nogmaals.
Begrijp ik het nu goed dat je hem zo laat, dus niet even laten polijsten:-). zou ook gelijk de vintage look weghalen, mooie en duidelijke foto’s gemaakt.

Is voor mij nog onbetaalbaar denk ik, geen idee wat zo’n rolex uit die periode zou kosten.
Maar als die nog een beetje betaalbaar is zou ik er ook voor gaan, echt een mooie rolex :slight_smile: :ok_hand: :+1:

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan.

1 like

Schitterend dit, grail materiaal! Veel draagplezier!

1 like