NA: mission accomplished

Vandaag was het dan zo ver, de dag dat ik mijn missie volbracht! :man_dancing:

Afgelopen zomer had ik een Rolex Submariner 116610LN aangeschaft via het forum. Ondanks dat ik helemaal verliefd was op het horloge begon het toch aan me te knagen dat ik boven list betaald had en dat het horloge niet op mijn eigen naam stond.

Uiteindelijk bestond het idee om het horloge er weer uit te doen en de zoektocht te starten om een 116610LN te bemachtigen via de AD die op mijn eigen naam staat.

Moet zeggen dat ik het zoeken ook wel erg leuk vind, dus dat helpt. :stuck_out_tongue:

Daarnaast hoop ik dit horloge ooit door te geven aan mijn opvolger :laughing: , en hoe leuk is het dan als zijn naam ook op het certificaat staat. :sunglasses:

Gister was het dus zo ver. Om kwart voor 6 kwam er een belletje van Schaap en Citroen dat ze er één voor mij hadden liggen, deze ben ik vandaag dus direct gaan ophalen! :racing_car:

Eindelijk weer herenigd! :heart_eyes:

93 likes

Gefeliciteerd met deze NA. En helemaal begrijpelijk dat je hem nieuw wil hebben.

1 like

Netjes!
Ik denk oprecht dat als je het echt graag wil, dit ook gewoon lukt.
Ik zou ook niet boven list kunnen betalen. Elke keer wanneer je een NA leest komende vanaf de AD krijg je maagkrampen.

2 likes

Gefeliciteerd!

Heerlijk gevoel toch? Begin mezelf steeds meer af te vragen of ik niet ‘gewoon’ de fout heb gemaakt om een Sub zonder datum aan te schaffen. De date blijft me namelijk wél trekken. Hoe dan ook: ik heb m
Goed in kunnen ruilen op mijn DJ :+1:t2:

Veel draagplezier!

3 likes

Victory!! Leuk man!! Gefeliciteerd!

2 likes

2 maandjes voordat dit dikkertje op dieet gaat heb jij hem gelukkig nog gekocht. Gefeliciteerd! :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier :+1:

1 like

Van harte met je aanwinst. Heel veel draagplezier!

1 like

Lekker man. Vooral veel shinen. :sunglasses::sunglasses:

1 like

Lekker hoor!:heart_eyes::+1:

1 like

Gefeliciteerd, nice incoming!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde aanwinst!!
Een formidabel horloge voor een blijmoedige pols!!
Ik wens je er een “bij de tijd zijnde” tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Mooi! Dus het kan wel :+1::+1::+1::muscle:t2::champagne:

1 like

Zeer leuk. Ik kan het mentaal niet aan om boven list te betalen. Ik vind list al moeilijk om te aanvaarden, en “tweedehands” lukt me al helemaal niet :sweat_smile:

Proficiat met deze prachtige sub, dus! Veel plezier ermee!

1 like

Ik snap je wel. Tof horloge, veel plezier met dezelfde😄

1 like

Geweldig horloge, gefeliciteerd er mee!

1 like

Hoe ben je bij SC überhaupt op de wachtlijst terecht gekomen? Dat is mij nog niet eens gelukt.

1 like

Bedankt allemaal! :smile:

Zeker weten! :+1:

Geen idee, haha. Had wel goeie klik met de verkoper en af en toe een praatje mee wezen maken. :+1: . Misschien gewoon geluk gehad, of het werd me gegund, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik er erg blij mee ben! :laughing: :+1:

3 likes

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like