NA: Omega Constellation 168.005 Pie Pan vs Omega Geneva 14702-1 1961

Goede smaak heb je!

Erg mooi horloge, veel plezier er mee!

Hee, die herken ik :smiley:. Mooi hoor, gefeliciteerd! Ik draag de mijne met ontzettend veel plezier, het is zeer dun en comfortabel.

De Constellation is sinds een week of twee ook in mijn bezit! Wat een mooi horloge! maar de staat is niet zo vlekkeloos als deze Geneva. Wat jammer was, ik moest naast de de vorige eigenaar ook de belastingdienst betalen ( Totaal niet op gerekend bij het kopen van een horloge in Georgie).
dat terzijde erg blij met het horloge.
hieronder een aantal foto’s van het horloge. Zodra ik tijd heb ga ik er een mooie band bij maken en neem ik even rustig de tijd om beide horloges op de foto te zetten zodat de verschillen mooi zichtbaar worden. wat mij al wel erg opvalt is dat de Constellation door zijn ‘aparte’ lugs een stukje groter uitpakt, en wat is zo’n wijzerplaat schitterend! Helemaal wanneer het zonnetje schijnt en je hem met je gepolariseerde zonnebril eens rustig bekijkt!
terwijl ik zoek naar foto’s zie ik dat ik nog helemaal geen mooie foto’s heb. daarom plaats ik er slechts een foto bij, het vervolg komt nog.


Bedankt voor het kijken! Binnenkort komt er een revieuw aan!

6 likes

Hierbij de vergelijking:

Zelf ben ik erg te spreken over de wijzerplaat van de Geneva, die is echt in mint conditie. De constellation is iets mind perfect. aan de andere kant is die Pie-Pan dial wel weer echt geweldig en maakt het horloge nog net een beetje specialer. beide horloges zijn een mooie toevoeging aan mijn verzameling. Een vriend van mij heeft ook een Geneva gekocht, deze is ook zichtbaar op de foto’s hieronder. de wijzerplaat van dit horloge is wat aan getast door de tijd. zelfs dan blijft het een prachtig horloge om te zien.

Uploaden…

3 likes

Mooie set zo bij elkaar!!
Geniet er van. :+1:

1 like