NA: Omega Seamaster 300M

Zojuist bij Jeroen @WristCandy deze topper opgehaald! De zwarte ingeruild voor de blauwe. Maar meteen eens op staal proberen. Genoeg over geschreven op dit forum. Dus hierbij meteen de foto’s🔥

Wat een horloge :fire:

69 likes

Mooi horloge! Mooie collectie ook zo :ok_hand:

1 like

Toppertje. Ik zal mijn olympische uitvoering ook weer eens opduikelen. Wel leuk.

1 like

Lekkere collectie hoor! Gefeliciteerd

1 like

Mooi man. Er is iets weg uit jou collectie toch?

1 like

Mooi viertal zo in het rolletje :ok_hand:

1 like

Suuuper dik :ok_hand:t3: Ik wil 1 duiker in mn collectie… als je MOEST kiezen, sub of seamaster? Afgezien van de allure van rolex en waarde :wink: ? En waar heb je die watchroll weg :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe Seamaster.:ok_hand: mooi setje zo.

1 like

Thx!

Ik heb geen sub dus dan wordt het automatisch de Seamaster​:wink: Maar de Sea-Dweller vind ik echt super gaaf. Perfecte maat voor mij. De band vind ik onverslaanbaar. Ik ben nog geen andere horloge tegen gekomen met zo’n mooie band. De wijzerplaat is door zijn eenvoud gewoon top. En dat rode maakt het net extra :sunglasses:

Ben ik nooit mee bezig. Leuk dat Rolex waarde vast is maar dat boeit mij echt niks. Al wordt de Rolex 20 K meer waard, als ik hem niet verkoop heb ik er toch niks aan.

Dus toch de Rolex :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Ja deze

Omdat die teveel op deze leek

En die blijft :fire:

6 likes

Te snel gekeken! :stuck_out_tongue_winking_eye: :sweat_smile:

1 like

Zeg maar gerust,een zeer mooie aanvulling op een zalig perfecte collectie.

1 like

Ow de watchroll is van Everest band. Erg blij mee. Wel duur :man_facepalming:t2:

1 like

Dat snap ik wel, rood en zwart👍

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Prachtige Seamaster natuurlijk. Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd man :ok_hand:

1 like

Schitterend! Van harte!

1 like

Erg gave klok!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like