NA: Rolex 116610 lv , voor mij een speciaal gevoel

Tja waar ga ik beginnen. In mijn horloge avontuur speelt de Hulk een belangrijke leidraad. Ooit een ‘as new’ gekocht bij een gekende grijze handelaar maar zoals dat soms gaat snel vertrokken.

Na een tijdje weer teruggekocht omdat mijn vader de ‘Hulk’ fantastisch vond. Hij heeft deze versie een paar keer om de pols gedaan en was zo trots als een Pauw. 7-6-2018 overleed hij en het idee was geboren om een horloge ter nagedachtenis te kopen. De Hulk werd geslachtofferd voor een witgouden Day Date. Helaas was hier wat mee mis en dat plan mislukte.

Gezien de stijgende prijs van de Hulk geen actie meer ondernomen daarna. Tot het afgelopen week duidelijk werd dat ik mijn laatste overgebleven ouder ging verliezen. Wederom begin juni. Het idee van een horloge ter nagedachtenis popte weer op. Maar wat?

Na aansporing van het thuis front en sommige hf’ers (dank , dank en jullie weten wie jullie zijn) besloten dat ik de voor mij mooiste Rolex nieuw wil toevoegen. We weten allemaal dat de AD’s (voor mij in ieder geval) niet in staat bleken om aan mij een nieuwe Hulk te leveren. Echter dit is wel waar ik mijn zinnen op heb gezet. Een nieuwe 116610lv met mijn naam op de pas. Stiekem de wens om ook de sterfte datum van mijn vader 7-6 op de pas te hebben maar je moet niet overdrijven met je wensen uiteraard😇

Na contact met een paar gekende grijze dealers werd het duidelijk dat een nieuwe wellicht wel ging lukken maar datum en naam werd als onmogelijk geacht.

Ik heb een paar weken geleden een nieuwe breitling navitimer gekocht bij een grote UK handelaar en de service was spot on!! Stoute schoenen aamgetrokken en mijn verhaal gedaan. Wat schetst mijn verbazing binnen een half uur een bevestiging dat een nieuwe ongedragen Hulk mogelijk is met mijn naam op de pas! Zelfs voor een scherpere prijs tov de andere ontvangen opgaven.

De overweging heeft een paar minuten geduurd en toen heb ik de knoop doorgehakt. Na een uur de bevestiging gekregen dat de pas ook nog is op mijn gewenste datum kon worden gezet en als kers op de taart blijkt het een Nederlands geleverde set te
zijn :star_struck::star_struck::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Man o man wat ben ik blij met deze ongekende service van Watch World UK. Voor mij voortaan de eerste keuze.

Vanmorgen was het moment al daar dat mijn moeder in mijn bijzijn haar laatste adem heeft uitgeblazen. De Hulk zal op de uitvaart voor het eerst mijn pols sieren om daarna nooit meer weg te gaan.

Voor degene die het tot hier hebben gelezen dank voor de aandacht. Het is een beetje therapeutisch ben ik bang😇

259 likes

Wat een emotioneel verhaal, gecondoleerd met het verlies en tegelijkertijd fijn dat je op deze manier de nagedachtenis in eren weet te houden.

1 like

Indrukwekkend dit , ben er wat beduusd van.

Vooral gecondoleerd , en respect voor de wel overwogen keuze.

Een flipper proof horloge is in “Rolex land” vrijwel niet bestaand.
Deze hulk is 100% voor de eeuwigheid.

4 likes

Gecondoleerd… beauty. Nu nooit meer weg doen!

1 like

Sterke met het verlies en mooie herinneringen gewenst met dit aandenken.

1 like

Mooi dat je hem terug hebt, Edwin! :ok_hand:

1 like

Gecondoleerd! Veel sterkte met het verlies en wat een fan-tas-tisch emotioneel aandenken aan beide ouders! Telkens als de :sunny:️ schijnt en de Hulk je tegemoet schittert denk jij aan je ouders en de bijbehorende mooie herinneringen!

3 likes

:pray::watch:️:four_leaf_clover:

1 like

Prachtig, Edwin, op meerdere fronten. Dat je met trots naar die prachtige plaat mag kijken.

1 like

Gecondoleerd allereerst! En een als deze inderdaad nooit meer weg doen! Goed te horen dat zowel naam en datum gelukt zijn!
Sterkte en draag hem in goede gezondheid :+1:

1 like

Gecontroleerd Edwin.
Wel mooi verhaal.

Datum 07 06 20, half voor je vader, half voor je moeder?

Sterkte komende tijd en geniet van de mooie dingen :+1:

1 like

Sterkte en gecondoleerd!

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte. Prachtig gebaar en draag hem in goede gezondheid :pray:

1 like

Hoi Edwin, sterkte met je verlies. Hoop dat je Hulk je helpt met het verwerken hiervan.

Je bent een toffe peer :heart:

1 like

Gecondoleerd en toch ook gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst!

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies :pray: . Mooie aanwinst met een verhaal.

1 like

Bijzonder sterk verhaal.
En hoe dan ook gefeliciteerd met de NA met alle redenen die erbij horen.

1 like

Wat een mooie klok en idem verhaal. Gecondoleerd en sterkte de aankomende tijd!

1 like

Gecondoleerd…mooi verwoord en hier draait het allemaal om: niet of het een rolex is of een casio maar het verhaal en gevoel wat je erbij hebt als je ernaar kijkt!

1 like

Geen probleem Edwin, alles komt nu samen. :pray:
Gefeliciteerd met de keuze en houdt je haaks! :muscle:

1 like