NA Rolex 16233

Beste forumleden,

Op het laatste moment in 2019 is deze mooie Rolex binnengekomen.
Ik vind hem geweldig, het is mijn eerste horloge die gedeeltelijk in goud is uitgevoerd and I love it.
Zie de foto’s.

40 likes

Van harte met deze stijlvolle NA! :smile: :+1:

1 like

Mooi man. :+1:
Geniet van je nieuwe aanwinst.

1 like

Mooi hoor goed begin voor 2020 :grin::+1:

1 like

Heel mooi , ben gewoon lichtelijk jaloers :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

De T op de wijzerplaat indiceert tritium. Maar er lijkt luminova op te zitten. Of lijkt dat alleen zo op de foto’s?

Mijn beste,

Jou “hekkensluiter van het jaar”!!
Ziet er magnifiek uit!!
Mooi ook die Romeinse cijfers, zie je niet zo vaak!!
Ik wens je er dan ook een fijne tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Servicedial?

Kast en band in topconditie zo te zien!

1 like

Ik moet het antwoord schuldig blijven, maar ik vermoed luminova. Ik heb met een loep gekeken en het ziet er werkelijk uit als nieuw. Het horloge is uit 1992, ik weet niet wat origineel is?
Ik hoor graag van je, alvast mijn dank.

Mooie scherpe kast. Dat zie je niet vaak. Vroeger vond ik de oudere DJ’s echt heel lelijk. De nieuwere vond ik wel gelijk mooi. Ik vind de oudere versies steeds mooier worden, maar ik vind mezelf nog te jong om er een te dragen.

1 like

Tijdloos!!

1 like

Ik denk dat hij dan geserviced is intussen. Er zou origineel tritium op horen. Denk dat je horloge intussen een Rolex service heeft gehad (na 1999).

Mooi horloge, gefeliciteerd.

Het kan net zo goed tritium zijn hoor. Er zijn veel datejusts zonder verkleurd tritium uit die tijd.
Overigens makkelijk te testen. Als het nog lang licht geeft in het donker, is het luminova.

Hier mijn 16233 uit '87 met het originele tritium. Ook nog wit maar doet niets meer in het donker.

1 like

Gefeliciteerd :+1::+1:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Dank je wel.

1 like

Dank.