NA: Rolex 16234 uit 1989

Hi allen :grin: Mijn tweede post op het horlogeforum. Ik wil meteen iemand bedanken die mij heeft geholpen aan het horloge waarnaar ik al lang opzoek was! :sunglasses:

Al een lange tijd was ik opzoek naar een Rolex Datejust in mint conditie met een zilveren wijzerplaat. Eindelijk ben ik dan afgelopen week eigenaar geworden van een prachtige Datejust 16234 uit 1989 met een zilveren sunburst dial :sunny: Scherpke kast, scherpe bezel, tritium dat mooi verkleurd is en de wijzerplaat die soms champagne kleurt als de zon erop schijnt. Eenvoud is levende schoonheid zeggen ze wel eens :wink:

Via via werd ik geattendeerd op @Djordy_reissue en zijn wij met elkaar in contact gekomen. Meteen gebeld met elkaar en uiteindelijk een afspraak gemaakt. Jordy kwam bij mij thuis langs met het horloge. De passie spat er vanaf als je hem ziet praten over horloges. Dit natuurlijk onder het genot van een biertje samen :beer:

Bedankt Jordy! Dikke aanrader voor als je opzoek bent naar een Datejust in mint conditie.

63 likes

Lekker hoor! Ziet er nog strak uit. Gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

:+1::ok_hand::sunglasses:

1 like

Jullie heten allebei Jordy?

2 likes

Thanks! :grin:

Ook een ontzettend gaaf setje met je mooie tudor sub :sunglasses:

2 likes

Mooi! :ok_hand: Van harte gefeliciteerd!:slightly_smiling_face:

2 likes

Mooie staat en mooie foto’s
Een klassieker hoor👍🏻

1 like

@_jordy heet van origine Paul. Maar na deze deal heeft hij, uit respect, zich laten omdopen tot Jordy. Ik heb mij recent ook omgedoopt tot Citronella. Uit respect voor een zekere AD.

8 likes

Gefeliciteerd man, ziet er goed uit! Lekker chique. Klasse.

1 like

Top stuk! Gefeliciteerd :fire::fire:

Z’n broertje uit hetzelfde huis:

3 likes

Bedankt! Zo deze mag er ook wezen hoor :fire::ok_hand:t3:

2 likes

Toffe DJ, geniet van je aanwinst :sunglasses:

1 like

Erg mooi, ook met de fluted bezel goede keuze :ok_hand:t3:

1 like

@Sebastiaan Bedankt! :grin:

@NiglosWatches Thank you! :wink:

Thanks @Trevillian :ok_hand:

3 likes

Toevallig gisteren er ook 1 bemachtigd, de tien jaar oudere broer, de 16014. Leuk om de familie te zien :grin:

5 likes

Mooi! @Kahan Blijft een klassieker.

2 likes

Ik vind die van TS mooi maar ik zou toch de niet-roman minute track, zoals de jouwe, prefereren
Net iets rustiger
Kast van TS lijkt wel mooier, al is die wrs recent opgemaakt en het kan ook de foto zijn die jouw kastpoot rechtsonder wat smal doet lijken.
Die linnen dial blijft wel echt gaaf, straalt iets casuals uit

2 likes

Gefeliciteerd en veel draagplezier !

5 likes

Van harte! Mooie keuze :+1:

3 likes