NA Rolex 16613LN

Erg mooi… dat Rolesor past wel soort van extra bij de vintage vibe :sunglasses:

Groetjes van zijn jongere familie lid :sparkles:

Geniet er van :smiley:

5 likes

Mooi hoor! geniet ervan :beer:

1 like

Wat mij betreft een van de mooiste configuraties, gouden keuze!

1 like

Gefeliciteerd!! Mooie Rolex😊

Veel plezier ermee :+1:t3:

1 like

Gefeliciteerd !
Ja mooie Rolex.

1 like

Legend!

4 likes

Heerlijk horloge, lekker voor de zomer. Vintage trekt mezelf nog niet maar het gevoel kriebelt wel iets meer naar het zien van jou foto’s :grin:

1 like

Prachtig :ok_hand: veel draagplezier :+1:

1 like

Lekker hrlogenom in de zomer op het terras te flexen :sunglasses:

1 like

Mooi hoor zo’n oudje. Mijn zwager had lang geleden een GMT in dezelfde kleuerstelling. Dat vond ik ook altijd een hele mooie. Heeft ie helaas ingeruild op een nieuwe staalgouden daytona.

1 like

Proficiat met dit mooie exemplaar!

1 like

Gefeliciteerd, mooi horloge.
Geniet er van. Op het terras, onderwater of waar dan ook, maar in goede gezondheid.

Vut? Zijn nu zelfs de two-tone Subs niet meer te krijgen?

2021 groet u.

1 like

Nope. Heb contact gehad met SC en Gassan. Vraag was te groot, doen niet aan wachtlijsten etc. Eerder al bij een AD in Münster geweest, daar werd mij gewoon doodleuk gezegd dat ze me geen enkele Rolex willen verkopen. Pas als ik 30K aan andere zaken had uitgegeven in die zaak wilden ze met me in gesprek. Hele enge vent ook die dat zei, zou een Bond villain kunnen zijn haha.

Dus de strategie heeft gewerkt: maak staal zo duur grijs, dat mensen weer two-tone gaan kopen. Next up: geen kortingen meer op vol-gouden modellen!

Op macro niveau misschien wel. Op microniveau hadden ze een jonge klant kunnen hebben die aan het begin van zijn horloge carrière staat. Maar die zijn ze voorgoed kwijt :stuck_out_tongue:

Wát een knaller! Gefeliciteerd! :slight_smile:

1 like