NA: Rolex DJ 36 mm silver

Eindelijk de knoop doorgehakt en de DJ36 in zilver gekocht. Ik was altijd superzeker dat het oyster en blauw zou worden. Gisteren overtuigd geraakt van de jubilee en vandaag van de zilveren dial. Vergeleken met 34 mm blauw die ze nog hadden en ik denk dat ik deze laatste snel beu zou raken.

Wegens een f**#_ up bij de bank kon ik niet het volledige bedrag overmaken. Dus enkel wrist shot bij de AD.

Maandag iemand bij de bank door het loket trekken ( ik heb gisteren gebeld en expliciet gezegd dat ik dit bedrag ging overmaken. Was allemaal geen probleem… ). En maandag namiddag naar de AD.

15 likes

20 likes

Tof! Gefeliciteerd met je bijna-aankoop. Ik ben al benieuwd naar de wristshot, kan je die al delen?
De jubilee zou ook 100% mijn voorkeur hebben. De mooiste band wat mij betreft.

En over dat pinlimiet bij de bank… No wahala my friend. Komt wel goed toch. :wink:

Was vergeten te uploaden :joy:

Komt zeker in orde bij de bank maar afspraak is afspraak bij mij. Stond ik daar mooi aan de kasse met de DJ al gesized en terug af moeten geven…

2 likes

Ja dat is ook niet leuk natuurlijk. Maar wel iets moois om maandag naar uit te kijken!
Het heeft nu geen zin meer… maar kon je het ook niet ter plekke overmaken? Want volgens mij heb je tegenwoordig instant-payments. Maar weet niet of dat ook naar een zakelijke rekening geldt.

1 like

Ging niet jammer genoeg. Bij mijn bank duurt het 2 werkdagen en de AD had bevestiging nodig. Met de app overmaken is volgens mij geen voldoende bevestiging

Gefeliciteerd! Hele mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Wat lullig! Bij mijn bank kan je via de app het pin-limiet verhogen.

Ik kan me sowieso de laatste keer dat ik in bank binnenstapte niet heugen…

Naja, maandag komt het dan allemaal goed gelukkig.

Mooie foto!

3 likes

Vandaar dat ik gisteren gebeld heb. Pin limiet was volgens hen 25.000. Seffes toch eens horen waar mijn vriendin sinds deze ochtend geweest is…

3 likes

We laten het alvast niet onze dag verpesten. Gezellig op de kerstmarkt in maastricht. Ik dan nog met de sub (geen straf) en zij met haar nieuwe polar loophorloge.

Ik geloof heilig in gelijkheid in een relatie. Ieder dus een nieuwe horloge

8 likes

Prachtige nieuwe aanwinst :ok_hand:
Ken dat probleem met de bank. Mij hadden ze vergeten te zeggen dat de limiet niet enkel op pinnen geld maar ook met online transacties. Sta je daar dan mooi voor l#l aan de kassa en een melding dat je onvoldoende saldo hebt…
Tegenwoordig wacht ik even om de online overschrijvingen te doen als ik weet dat ik nog grote bedragen moet pinnen.

1 like

Jammer, dat je hem nog niet hebt. Maar prachtig horloge!!
En nog een paar dagen extra verlangen, maakt het straks extra lekker dat je het horloge om de pols kan hangen :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Proficiat met je prachtige horloge, geniet ervan.

:joy::joy::joy::joy:

Laat ik zo zeggen: indien je vriendin/vrouw zich in deze ‘gelijkheid’ kan vinden, dan heb je het goed voor elkaar!!

:sunglasses:

4 likes

Ik mag niet klagen. Een andere optie die op tafel lag was een geboortejaars DJ. Net ( na 2 cava’s) zegt ze me dat ik die ook maar eens goed moet bekijken om er ook nog bij te doen :joy:

1 like

Niet gaan overdrijven nu hè :wink:

3 likes

Niet op ingaan! Als zij gelooft in dezelfde gelijkheid als jij, dan is het goed zo. Jij de DJ, zij de Polar.

:grin:

1 like

Het ijzer/de vrouw smeden wanneer het/ze heet is…

5 likes

Mooi :ok_hand:, veel draagplezier :+1:

1 like

Deze kleur is bijna net zo gaaf als de blauwe. En denk voor deze nieuwe 36mm de beste kleur.

1 like