NA: Rolex Explorer II 216570

Na een vrij verrassende NA recent met de 124060, heb ik vandaag vrij onverwacht een Explorer weten te bemachtigen. Vanochtend naar Maastricht gereden om wat te shoppen en op goed geluk een AD binnengestapt om eens naar de nieuwe OP 41mm te informeren. De beste man gaf aan deze voor mij te willen bestellen maar kon geen levertijd garanderen. Ineens nam het gesprek een nogal vreemde wending en werd mij gevraagd of ik interesse zou hebben in een stalen sport horloge. Jullie begrijpen al; mijn hart begon harder te kloppen en na een vage ‘ja’ vanuit mijn kant liep de verkoper even weg om 2 minuten later terug te komen met een nieuwe Explorer II. Niet zo maar eentje, maar eentje met de witte plaat. Een no brainer voor mij, gezien ik deze eigenlijk mooier vind dan de Submariner. 45 minuten en een paar drankjes later liep ik als trotse eigenaar naar buiten.

46 likes

Naast de 124060?

1 like

Lekker bezig! :money_mouth_face:

1 like

O jazeker :wink:

Zonde. Een toolwatch naast een sieraad vind ik een beter setje dan alleen maar toolwatches.

Veel plezier ermee! Een oranje everest is gaaf op zo’n polar.

1 like

nice, mooier dan zo’n saaie OP als je het mij vraagt

2 likes

Wow, gefeliciteerd!

1 like

Congratzz

1 like

jezus lucky bastard!

1 like

I know. Hele rare maand zo :wink:

Toevallig nog over schade gehad mbt de lugs? :grimacing:

1 like

Lekker hoor. Gefeliciteerd!

1 like

gefeliciteerd! heb tussen deze en de 214270 getwijfeld… wellicht komt deze er ook nog eens

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd, mooi horloge. Zelf ook een tijdje met veel plezier gedragen :ok_hand:t3:

1 like

Hoe bedoel je?

Prachtige aanwinst :star_struck:

1 like

Gaaf hoor, zo’n Explorer 2. Gefeliciteerd en veel draag plezier!

1 like

Veel draagplezier.

Gefeliciteerd!

Nou jongens, wie hapt?!

1 like