NA: Rolex GMT-Master 16700

Beste mede HF’er!

Ik wil toch even mijn nieuwe liefde aan jullie presenteren, de Rolex GMT-Master 16700.

Een paar weken geleden kwam ik deze tegen op de Instagram van Jeroen (@WristCandy). Ik was altijd al een groot fan van de GMT-Master en eindelijk was de mogelijkheid er om er één aan te schaffen.

Nadat ik Jeroen een bericht had gestuurd, was de afspraak snel gemaakt. De volgende dag kon ik al langskomen om het horloge te bekijken. Ik was meteen verkocht en de deal was snel gesloten. Wat een prachtige vintage GMT-Master is het toch!

Een paar dagen later ging ik langs @AmsterdamVintageWatches. Na een leuk gesprek met Ramon en Jasper, heeft Jasper de zwarte bezel erop gezet…wow! Wat blijft het toch prachtig dat je de bezel kunt veranderen van de GMT!

Uiteindelijk heb ik ook nog een nieuwe Pepsi bezel aangeschaft en er op laten zetten. Deze blijft ook prachtig, wat een knaller!

Tot slot heb ik op aanraden van Jeroen een tekening laten maken van de GMT-Master. De vrouw van @Stem03 is kunstenares en heeft deze voor mij gemaakt. Wat een prachtige aanwinst!

En… nu ga ik genieten van de GMT-Master. Bedankt voor het lezen :sunglasses:

Greetz,
Jeroen

71 likes

Goed bezig.
Weet wat je wil. En gevonden en gekocht.

Doe wel even een plafond plint.
Maakt het helemaal af. :sunglasses:

3 likes

Dankjewel! De plafond plint moet inderdaad nog worden gemonteerd :stuck_out_tongue:

Topper hoor. Dat doe je goed. Van harte met je aanwinst!

1 like

Toffe aanwinst! Geniet ervan! :blush: :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! Tip: koop ook de Coke bezel erbij!

6 likes

Wat een knaller!

PS: Wordt al aan gewerkt :stuck_out_tongue:

1 like

Super aanwinst :+1:t2::+1:t2:

1 like

geniet van die mooie tijd in al zijn kleuren :sunglasses:

2 likes

Geweldige aanwinst, veel draagplezier :+1:

1 like

Wat een veelzijdig horloge is dit toch.
Proficiat met je NA

1 like

Gefeliciteerd. Dat schilderij is ook een leuke touch. Helemaal omdat je het horloge ook in bezit hebt.

2 likes

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Met zwarte bezel blijf ik ze toch het mooiste vinden :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aankoop!

1 like

Dik!! :sunglasses:

1 like

Prachtige aanwinst. :ok_hand:
Zeker met de nieuwe Pepsi inlay is hij helemaal af :star_struck::+1:

1 like

Ik zou juist een mooie faded pepsi zoeken, nog meer dan die je al hebt, en die erop zetten. Het maakt hem ‘zachter’ qua hoe kleuren op je af spatten, en daarmee toegankelijker voor het oog

1 like

Ziet er super uit, vooral de jubilee staat hem goed.

1 like

Heel erg mooi en van harte gefeliciteerd.

Is dit iets wat voor iedereen gedaan wordt tegen een vergoeding toevallig​:eyes::eyes: ik zou er namelijk ontzettend graag een willen :heart_eyes:

3 likes