NA - Rolex OP

Eergisteren mailtje gekregen van de AD…

Dat er een OP was binnengekomen waar ik wel in geïnteresseerd was…

Dan kriebelt het te hard om die dagen te laten liggen niet snel naar ginds te rennen. Dus hoppa…ernaartoe

Ik moet zeggen helemaal mijn ding.

Mooie tijdloze en klassevolle combinatie. De Oysterband is echt helemaal mijn ding. Die zijdezachte glans, niet te veel bling bling. Gewoon lekker kwaliteit om de pols en wat onder de radar. Volledig verkocht!

Makkelijk gekleed of sportief te dragen. Dus ik vrees dat weldra mijn daydate of mijn gmt op het forum zal staan…

Sorry dat ik nog geen foto’s heb kunnen nemen met het zonnetje erop, want ik denk dat de geelgouden wijzers in combi met de zilveren wijzerplaat in het zonlicht helemaal niet te versmaden zijn.

Groeten aan allen!

88 likes

Gefeliciteerd! De meest ingetogen van de reeks maar ook de meest stijlvolle in mijn mening.

3 likes

Oeh heel chique en ingetogen inderdaad, gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Nice, de tweede op het forum (naar mijn weten)! Ik ben ook nog steeds super blij met mijn OP 36. Exact dezelfde samenstelling. Heel veel draag plezier! De lume is echt geweldig :smiley:

1 like

17 likes

Proficiat!! Zeer mooie aanwinst :heart_eyes:

1 like

je ziet 'm hier in het daglicht ook al iets anders ‘shinen’.

prachtig in daglicht he…!

1 like

hij is echt understated maar ik kan mijn ogen er nooit lang vanaf houden! De sunburst speelt prachtig met het licht!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd.
Groeten van zijn broertje.

11 likes

Supper mooi :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd !
Strak horloge.

1 like

Erg mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Heel fraai, gefeliciteerd. Veruit de mooiste op dial op de 41mm

1 like

Mooi hoor, geniet ervan!
Lang gewacht?

1 like

Heel mooi, enjoy :ok_hand:

1 like

Van mij krijg je de 25e like. Ik houd niet zo van Rolex, maar deze is de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigt!
Draag hem in goede gezondheid!

1 like

eigenlijk niet…ik denk een paar maanden
in september is hij uitgekomen, toen zag ik m in de etalage, samen met de nieuwe sub en kermit. toen stond er ook een roze OP van 36mm. Nu zijn de OP’s en Subs weer weg uit de vitrine :slight_smile:

1 like

Really? :scream:

9 likes

Gaaf horloge! Geniet ervan.

1 like

Mijn beste,

Proficiat! Een memorabel horloge, dat zich mag verheugen in een tijdloze draagtijd.

Orologio Signaturis Temporis

1 like