NA: Rolex Pepsi

Wat een dag :open_mouth: dit had ik niet voor ogen toen ik vanmorgen wakker werd :laughing:

Beetje een onstuimige 2 weken achter de rug… na een tijdje in zak en as te hebben gezeten door de scheiding en alle toestand eromheen toch de verslaving weer een kans gegeven…

31-05 op naar Gassan met de brommert ik moest weer wat hebben eenmaal binnen en zoals verwacht weinig waar ik nou echt warm van werd maar had me voorgenomen iets sportiefs en niet al te opvallend te gaan kopen.

Daar lag een 126200 mij aan te staren met blauwe plaat op oyster. Tijdje omheen gedwarreld maar toch maar eens passen weer… uiteraard stond het heel aardig en besloot hier een tijdje mee te gaan doen… bijkant de sluis nog niet door toen besefte ik dat het eigenlijk een aankoop van lik mijn reet was en heb het horloge in de stickers gelaten en direct op de afschrijfplank gelegd.

Toen zag ik plots een 114060 bij onze forum dealer en een toolwatch leek me wel weer eens wat en ik had hem eens eerder gehad dus wist wat me te wachten stond. Datejust ingeruild en ik zei “rust” en dat was ik ook echt van plan :rofl:

Nu even iets terug in de tijd. Januari verkocht ik mijn Datejust aan het Broertje van onze forum tekenaar @Jurk en we spraken af bij de macdonalds. Leuk gezellig en goed verlopen. Toen was mijn oog al gevallen op de GMT van Jur en hij was echt super in het echt. Stukken mooier dan op de foto’s. Maargoed niet te lang kijken want moeilijk aan te komen en best wel onbereikbaar dus uit gedachten gezet.

Na de scheiding het forum dus weer opgezocht en 2 horloges verder zag ik tot mijn verbazing dat @lasteraar de GMT van Jur had overgenomen #wtf. Ik dacht als hij ooit te koop komt duik ik er direct bovenop.

Vanmorgen HF even aangeslingerd en bam! Net 4 minuten geleden geplaatst de GMT die ik wel graag zou willen… toch even twijfel weer over de gang van zaken hoe snel het allemaal weer gaat en wat een kruiwagens geld er weer mee moeten. Maar al met de knoop snel doorgehakt en besloten het vanavond direct af te werken. Moest er wel knap lang voor in de auto zitten maar dat was het zeker waard! :star_struck:

Nog geprobeerd de sub te slijten bij David maar geen belangstelling. Dus oké dan moet hij in het blauw maar na een tijdje toch interesse in de 114060 dus die heb ik bij david achtergelaten.

Krijg wat berichten mbt de Sub maar deze heb ik niet meer in bezit

Super leuk met David een deal te hebben kunnen maken en zeker een aanrader :+1:t3: Gezellig gekletst en een lekker bakkie erbij en zeer tevreden op huis aan :smiley:

En nu is het echt tijd voor rust… echt waar :rofl:

Heb nog niet de tijd gehad wat mooie foto’s te schieten maar hier moeten jullie het mee doen :+1:t3: + een foto welke David heeft geschoten :blush:

119 likes

Een van de beste! Geniet ervan.

1 like

Prachtig!

1 like

Snap dat je hier van warmloopt, geniet ervan!

1 like

Klabats, dat horloge is duurder dan je auto. Als je in de greppel belandt kijk je eerst naar je pols :joy:.

Veel plezier ermee!

37 likes

Heel leuk dat hij bij jou terecht is gekomen!
Heel veel plezier er mee!

Ja… hij is super. :relieved:

4 likes

Lekker hoor, heel veel plezier ermee! :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met deze topper! :+1:t2::muscle:t2:

1 like

Om precies te zijn betreft het een VW Polo 9n1, model 2001-2005… En klopt, dagwaarde is een schijntje van de waarde van de Rolex. Goed gezien :smiley:

8 likes

Lekker hoor! Geniet ervan!

2 likes

Super vet!! Veel plezier met je nieuwe aanwinst!!

1 like

Supergaaf! Van harte!!

1 like

Veel plezier ermee Henry :+1:t3:
Leuk je even ontmoet te hebben.
Hij staat je goed :sunglasses:

3 likes

Prachtig!! Geniet ervan!

1 like

dat kun je wel zeggen :joy::joy: maar die oude roestbak heeft me nog wel daar gebracht goddank

2 likes

hoho Golf 1.6 fsi van 2004 :wink:

2 likes

insgelijks! Leuke ervaring weer (Y)

1 like

Die hebben hetzelfde stuur ja!

Blijf je wel lekker low profile met je BLRO! :smiley:

2 likes

Een pracht! Gefeliciteerd!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like